Nogen der ikke har tv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Svei

men kun internet?

Jeg har nu boet hos mine forældre i tre uger og de har ikke tv og det er fantastisk, hvad man gider at se, ser vi over nettet og ellers er der bare ro til at hygge med spil osv om aftenen...jeg har bestemt at jeg heller ikke gider at have tv når jeg flytter, så det er bare dvd film når der skal ses noget og nyheder eller andet over nettet...

Jeg har aldrig set noget videre tv, men gider bare ikke have den klods ståenden når man ikke har brug for det og man faktisk bruger mere tid sammen ud...feks at se en fil allesammen sammen.. og så kan jeg spare de700kr om året...

Jer der ikke har tv, hvordan synes I det fungerer og hvorfor har I valgt som I har? og hvor får I så internet fra eller igennem eller hvad det hedder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

serinasmor

vi har tv men jeg blander mig lige alligevel ... for hvordan sparer man 700 kr på ikke at have tv?

Anmeld

19. august 2010

Svei

serinasmor skriver:

vi har tv men jeg blander mig lige alligevel ... for hvordan sparer man 700 kr på ikke at have tv?

Fordi jeg jo skal have det et sted fra...fællesantenne og det er kun den lille, den store koster 2400kr om året....helt vanvittigt for at se tv..

Anmeld

19. august 2010

serinasmor

Eva. skriver:

Fordi jeg jo skal have det et sted fra...fællesantenne og det er kun den lille, den store koster 2400kr om året....helt vanvittigt for at se tv..

fair nok

havde jeg jo ikke lige tænkt på .. ret stort beløb hvis man alligevel ikke bruger det

Anmeld

19. august 2010

Svei

serinasmor skriver:

fair nok

havde jeg jo ikke lige tænkt på .. ret stort beløb hvis man alligevel ikke bruger det

Ja, det synes jeg også....og der er så meget andet der er bedre end at glo tv, men bare så sjældent man får gjort det hvis der er et tv...

Anmeld

19. august 2010

lululupo

Vi har valgt at leve uden tv netop fordi det bare er hyggeligere og man taler mere sammen.. Spiller spil, læser går ture al muligt!!! Vi ser i ny og næ en film på computeren og læser nyheder self på nettet....... Kan anbefales

Anmeld

19. august 2010

Svei

lululupo skriver:

Vi har valgt at leve uden tv netop fordi det bare er hyggeligere og man taler mere sammen.. Spiller spil, læser går ture al muligt!!! Vi ser i ny og næ en film på computeren og læser nyheder self på nettet....... Kan anbefales

Life netop også det jeg oplever...

Anmeld

19. august 2010

Sara.

Vi har ikke tv... Eller vi har et fjernsyn og kan se dvder, men har ingen kanaler, antenner eller noget i den dur....

Vi har valgt det fordi... tjah.... tror bare ikke vi bestilte noget i sin tid da vi flyttede ind i vores "nye" lejlighed... Og så fundet ud af at det egentlig er meget rart :-)

Jeg selv sku se de unge mødre osv osv før.. Men det nu dejligt at være "afvænnet".... Så nu lytter jeg bare til al sladderen herinde. hehe...

Synes også det er dejligt at vi ikke bare smider os i sofaen og tænder tvet, eller at min mand er fanget foran det fordi der er fodbold eller NFL..... Men leger med vores børn.

Så vi har tid til sex om aftenen... smiler... ej.....

Vi får det sikkert engang igen når vores børn blir store og måske gerne vil ha det? eller hvad siger dine drenge?

Anmeld

19. august 2010

Svei

lærkes_mor skriver:

Vi har ikke tv... Eller vi har et fjernsyn og kan se dvder, men har ingen kanaler, antenner eller noget i den dur....

Vi har valgt det fordi... tjah.... tror bare ikke vi bestilte noget i sin tid da vi flyttede ind i vores "nye" lejlighed... Og så fundet ud af at det egentlig er meget rart :-)

Jeg selv sku se de unge mødre osv osv før.. Men det nu dejligt at være "afvænnet".... Så nu lytter jeg bare til al sladderen herinde. hehe...

Synes også det er dejligt at vi ikke bare smider os i sofaen og tænder tvet, eller at min mand er fanget foran det fordi der er fodbold eller NFL..... Men leger med vores børn.

Så vi har tid til sex om aftenen... smiler... ej.....

Vi får det sikkert engang igen når vores børn blir store og måske gerne vil ha det? eller hvad siger dine drenge?

Jamen, det er jo lidt sjovt, for de er helt ligeglade, de har slet ikke nævnt det og har egentlig heller ikke set andet end lidt tegnefilm ind imellem men nu serd e bare en film og det er også bedre kvalitet end meget af det skrammel på tv...de vil hellere spille computer eller finde musik osv på nettet...de er 13, 7 og 4 år og ja, de er helt ligeglade...vil hellere spille uno end se tv og film...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.