Et stort rod....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Hejsa Piger!

Jeg vil nu være hudløs ærlig overfor jer, og jeg håber denne debat KUN vil blive herinde. Da jeg meget nødig vil familie eller nogen andre uden for dette forum høre noget......

Jeg er dog anonym, men kommer med et par hint til jer, så i måske ved hvem jeg er: Bor i Jylland, har to drenge, hvor af den ene er 4 mdr den anden 3 år. Den ene havde en meget svær start på livet. jeg er gift. lavede engang en tråd hvori jeg fortalte om jeg havde kaldt en dreng neger (dog uden det sku være negativt) Blev det gjort til herinde.

Jeg oprettede en tråd den anden dag også som ano, hvor jeg skrev om mit økonomiske problem, pga nogen gamle regninger jeg ikke havde betalt osv. Så står nu og skylder 35.000 kr rundt omkring.

Oven idag tester jeg så i dag positivt  Men beslutningen er taget, jeg skal have foretaget en abort, det er der ikke den fjerneste tvivl om. Jeg kan og vil ikke sætte et barn mere til verden lige nu. Både pga den økonomiske del af det og fordi jeg idag havde besøg af sundhedsplejersken fordi jeg sidst hun var her lavede den der fødsels-depritions "test" og den dengang så lidt skidt ud, men hun var sikker på det var pga den svære start min søn havde da han kom til verden. Men idag var den bare endnu værre, så ja nu er jeg : Gravid fattig mor, som oven i købet har en fødsels-deprition!!!

Min mand ved endnu ikkke at jeg idag testede positivt, men den anden dag havde vi en snak omkring det med at få flere børn, og der blev vi enige om at vi skal ikke have flere, og fortryder vi, bliver det først når jeg har taget min uddannelse.....

Vil ik så meget med det her indlæg, jeg har bare brug for støtte og opbakning, og for at få afvide jeg ikke skal føle mig som den kæmpe fiasko, jeg føler lige nu!!!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

otlitrom

Puha... Sikken en træls situation! Jeg vil ikke kommentere Jeres valg, for det er ikke det du i mine øjne har brug for...!

Jeg vil bare sende en krammer, og håber at det hele nok skal løse sig! Det lyder bestemt ikke sjovt!!

Anmeld

19. august 2010

Sofia

Jeg vil bare lige skrive at jeg har læst dit indlæg og sende dig et knus. Ved at det må være en rigtig svær situation, og selvom en abort er den rette løsning, kan jeg forestille mig at det alligvel er meget hårdt at skulle igennem. Ikke desto mindre lyder det til du har tænkt det godt igennem, og når man tager den økonomiske situation samt din depression i betragtning, kan jeg godt forstå din beslutning. Håber det bedste for jer og rigtig god bedring. 

Anmeld

19. august 2010

Valle81

Sender en kæmpe krammer:0)

Først vil jeg sige - jeg kender alt til at stå med en positiv test 4 mdr efter sidste fødsel:0) Det gør jeg nu - vi har dog besluttet anderledes men har heller ikke de andre problemer som du beskriver.

Mht din økonomiske situation håber jeg du kan få fortalt din mand om det og i kan finde en løsning - det er det eneste rigtige - hvis han selv finder ud af det kan det ødelægge alt:0(

Åhh søde ven - knus knus og atter knus

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Sender en kæmpe krammer:0)

Først vil jeg sige - jeg kender alt til at stå med en positiv test 4 mdr efter sidste fødsel:0) Det gør jeg nu - vi har dog besluttet anderledes men har heller ikke de andre problemer som du beskriver.

Mht din økonomiske situation håber jeg du kan få fortalt din mand om det og i kan finde en løsning - det er det eneste rigtige - hvis han selv finder ud af det kan det ødelægge alt:0(

Åhh søde ven - knus knus og atter knus

Hejsa

Jaaa og stort tillykke med graviditeten.... Men ja du kender jo tankerne der som det første popper op i hovedet!

Jeg har fået det med økonomien fortalt til manden og vi har snakket med banken. Som udgangspunkt kan de ik hjælpe, men de gav mig nogen gode fif til at komme vider. Så har vi en lejlighed i odense som vi lejer ud, den bliver sat til salg, også håber vi den hurtig er solgt......

Kram

Anmeld

19. august 2010

Muffinmus

Jamen det er sgu også lidt svært...

Livet i danmark er SÅ luksuiøst at man til tider ser selv de små problemer som næsten uoverkommelige, fordi vi er vokset op i det samfund vi er.

Og nogle har lettere ved at gå lidt ned med flaget nogle dage end andre har. Og det skal der være plads til. men i virkeligheden er dit liv så meget bedre end andres, det kan bare være super svært at få fokus væk fra den elendighed man SELV synes man er i:-)

Og ja, nemt nok at sige du ikke har det slemt, for det er jo ikke det det handler om. Det handler om at DU ikke kan overskue nogle ting lige nu og har det lidt svært med de problemstillinger du har.

Aborten er RØVTUR, men en nødvendighed, og så er det svært at glæde sig over at man rent faktisk bare kan blive gravid, og bør være lykkelig over bare det faktum. Men jeg er sikker på du vil være glad for din beslutning nu og så kan i tage det op senere om i har overskud til flere.

Andet er din økonomi, i skal helt sikkert have hjælp. Ikke fordi 35.000 kr er meget, faktisk er det MEGET lidt, Men det slider åbenbart på dit psykisk og så er det bare med at få det af vejen hurtigst muligt. Og især hvis der er lån lavet uden om banken, det gør det endnu mere trælst. Håber i lige kan få lidt hjælp til at finde en god løsning. For det er jo sådan set et mindre problem, men oven i dine andre får det det vist til at fylde langt mere end det burde.

Og en fødselsdep er ikke sjov. Hvilket jo netop gør at de små ting du møder nu her som går i mod dig kan ses som kæmpe udfordringer og det kan så være svært at atge dem med et lille smil og gå i kast med løsninger:-)

Men alt i alt lyder du ikke til at have ramt bunden endnu og det er bare godt. Jeg tror på der findes nem hurtig hjælp til dig på flere punkter, men du skal også SELV ville det bedste for dig.Og en hårdt start på livet for et barn rammer en dybt og sætter sig. det skal uden tvivl også snakkes lidt på afstand.

Håber det bedste for dig..og nej, det er ikke ok at sige neger mere, men honestly mand, det kan vi da alle komme til, vi aner jo ikke præcist hvor de er fra:-)

Anmeld

19. august 2010

Pia.

Søde søde dig... Et stort knus til dig og en tanke som forhåbentlig varmer dig lidt i denne her dumme tid...

Skriv, gerne hvis du har brug for det...

Knus og kram fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.