Hvor stort SU-lån har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Hansen97

72.000kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har intet SU-lån, selvom jeg har studeret i 2 år - jeg har valgt det fra. Min mand har dog et på ca 63.000 kr, og jeg hader det forbandede lån langt væk!

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

Jeg mener mit er på 23.000 efter 3 års uddannelse.

Anmeld

19. august 2010

E.T

ca. 80.000 med renter

men de gik allesammen til at betale min mands kandidat grad som han læste i England. Så pengene er brugt fornuftigt

Anmeld

19. august 2010

LinLin

Mener det var 13000 - lånte kun på sidste semester (fordi jeg ikke lige havde fattet man skulle have noget bidrag til enige igennem fra kommunen før man kunne få dobbelt SU!)

Betaler 360 kr af hveranden måned...

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

Kan se det er meget forskelligt, hvor meget vi har lånt. Men som en skrev, det er det værd for at få en uddannelse.

Tak fordi I ville dele

Anmeld

19. august 2010

Sakris

Jeg har taget lån på hele min kandidat - 2 ud af 5 år, så det er vel på omkring 65.000. Synes selv de er givet godt ud. De har været med til at betale et halvt års praktik i udlandet, en computer (har desværre købt en hvert andet år, da jeg har slidt dem op, eller programmernes opdateringer bliver for tunge), samt den ene måneds karantæne jeg har været i her ved endt studie, inden dagpenge. Derudover har jeg bare nydt livet, og ikke holdt mig tilbage med at tage på café med kæresten eller en tur i biffen. Er så glad for jeg har holdt det til 2 år. Det er et beløb jeg kan forholde mig til og overskue. Og skal først begynde afbetalingen efter barsel, hvilket bare er lige i skabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.