Bobler i Maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. august 2010

AA10

Hej...

Jeg ved godt at jeg ikke er så langt henne 15 uger, så burde enlig ikke kunne mærke noget men synes de sidste tre dage at jeg har haft bobler i maven eller hvordan jeg skal foklare det... kan det være bab eller bare luft for der kommer ingen gas haha...

nogen der evt har oplevet dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

NinaNymannMadsen

AA10 skriver:

Hej...

Jeg ved godt at jeg ikke er så langt henne 15 uger, så burde enlig ikke kunne mærke noget men synes de sidste tre dage at jeg har haft bobler i maven eller hvordan jeg skal foklare det... kan det være bab eller bare luft for der kommer ingen gas haha...

det an sagtens være baby du kan mærke for de første gange når man ikke er ret langt henne og mærker baby mærkes det som bobler af en art.
mener også det var deromkring jeg mærked asta maria første gang da jeg var gravid med hende. det er en sjov følelse. men rigtig dejlig.

Anmeld

19. august 2010

quar20

Det er sikkert baby.. =)

Sådan mærkede jeg det også - og det var omkring uge 15..!!

Det føles faktisk lige som om det er ens tarme der spiller banjo derinde..:!!

Anmeld

19. august 2010

Henny93

Jeg har osse den følelse af bobler i maven ind imellem... 

dog min jordmor sagde at det sagtens bare kunne være luft man kan mærke for det er meget tidligt at kunne mærk den ...  men det virker rare med tanken om at det er babyen man kan mærke 

Anmeld

19. august 2010

Henny93

Jeg har osse den følelse af bobler i maven ind imellem... 

dog min jordmor sagde at det sagtens bare kunne være luft man kan mærke for det er meget tidligt at kunne mærk den ...  men det virker rare med tanken om at det er babyen man kan mærke 

Anmeld

20. august 2010

AA10

quar20 skriver:

Det er sikkert baby.. =)

Sådan mærkede jeg det også - og det var omkring uge 15..!!

Det føles faktisk lige som om det er ens tarme der spiller banjo derinde..:!!

heheh oki jamen lige præcis det er sådan jeg har det

Anmeld

20. august 2010

sofie85

Tror det er baby, men der kan godt gå nogle uger før du er helt sikker på at det er baby, sådan var det nemlig med mig

Anmeld

20. august 2010

AA10

sofie85 skriver:

Tror det er baby, men der kan godt gå nogle uger før du er helt sikker på at det er baby, sådan var det nemlig med mig

hehe ok har ihvertfald aldrig oplevet det før hehe

Anmeld

20. august 2010

smokin

AA10 skriver:

Hej...

Jeg havde bobler i maven allerede i uge 12 så det kan det da meget nemt være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.