Og Lucas skal have en!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Diana...

Malonde1985 skriver:

Tillykke tillykke

Vi har også været til kønsscanning idag og Dianna skal være storesøster til en lille dreng . Var helt ved at tude da jeg så baby på skærmen i 3d/4d.. Det er altså ligeså vildt 2. gang som 1 gang synes jeg

Endnu engang kæmpe tillykke

Ihh hvor skønt en lille dreng  

Åhh jeg  tudet hele vejen igennem Først tudet jeg da jeg så hjertet banke så tudet jeg da hun sagde den vokset som den skulle så tudet jeg da hun sagde alt så fint ud så tudet jeg da hun sagde det blev en pige griner jeg havde helt hævet øjne da jeg gik der fra griner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Malonde1985

Diana... skriver:

Ihh hvor skønt en lille dreng  

Åhh jeg  tudet hele vejen igennem Først tudet jeg da jeg så hjertet banke så tudet jeg da hun sagde den vokset som den skulle så tudet jeg da hun sagde alt så fint ud så tudet jeg da hun sagde det blev en pige griner jeg havde helt hævet øjne da jeg gik der fra griner 

ja jeg kiggede også først efter om hjertet blinkede og det gjorde det! Så kunne vi ligesom koncentrere os om kønnet.. Og det var jo bare fantastisk at se den lille trold derinde!! Glæææææder mig til MD-scan (håber alt er ok) - til at se den lille igen .. der er jo små 2-3 uger til, så det overlever vi vidst lige

Anmeld

19. august 2010

piadas

Diana... skriver:

LILLESØSTER 

Så kom vi afsted til kønsskanning og alt var helt perfekt vokset som den skulle osv. Og så var det sørme en lille pige der lå der inde så det jo dejligt. 

Knus Diana

Iihh altså! Stort tillykke - det er dejligt for jer, så har I en af hver

Vi har også en dreng først og en pige bagefter, og jeg synes, det er fantastisk at have en af hver. Jeg kan sagtens følge dig i, om I nu kan finde ud af en pige, men bare rolig - det skal I nok finde ud af!

Knus Pia 16+2 (som har hørt hjertelyd hos jordemoderen idag - og kraftigt overvejer en kønsscanning!)

Anmeld

19. august 2010

piadas

Malonde1985 skriver:

Tillykke tillykke

Vi har også været til kønsscanning idag og Dianna skal være storesøster til en lille dreng . Var helt ved at tude da jeg så baby på skærmen i 3d/4d.. Det er altså ligeså vildt 2. gang som 1 gang synes jeg

Endnu engang kæmpe tillykke

Altså det vrimler ind med nyheder om hvad folk skal have - det ender med, at jeg også køber en kønsscanning!

Du skal selvfølgelig også have et stort tillykke - og du har også snart en af hver - fantastisk!

Hvor lang tid tager det egentligt at få lavet scanningen? Er det bare fem minutter - eller kigger de også efter, om alt er, som det skal være, eller hvad gør de?

Knus Pia 16+2

Anmeld

19. august 2010

Diana...

piadas skriver:

Altså det vrimler ind med nyheder om hvad folk skal have - det ender med, at jeg også køber en kønsscanning!

Du skal selvfølgelig også have et stort tillykke - og du har også snart en af hver - fantastisk!

Hvor lang tid tager det egentligt at få lavet scanningen? Er det bare fem minutter - eller kigger de også efter, om alt er, som det skal være, eller hvad gør de?

Knus Pia 16+2

Det tog en halv time med mig og der målte hun også lille pigen og kikket om det var som det skulle være 

Anmeld

19. august 2010

Diana...

piadas skriver:

Iihh altså! Stort tillykke - det er dejligt for jer, så har I en af hver

Vi har også en dreng først og en pige bagefter, og jeg synes, det er fantastisk at have en af hver. Jeg kan sagtens følge dig i, om I nu kan finde ud af en pige, men bare rolig - det skal I nok finde ud af!

Knus Pia 16+2 (som har hørt hjertelyd hos jordemoderen idag - og kraftigt overvejer en kønsscanning!)

Ihh 1000 tak. 

Åhh det er altså også bare helt vidunderligt at høre hjertet det er så livsbekræftende. 

Jeg kan godt forstå du overvejer en kønsskanning jeg kunne slet ikke vente til MD skanningen det er heller ikke det samme 

Kram til dig

Anmeld

19. august 2010

Ox.

Åååh hvor dejligt søde - STORT tillykke!!

Anmeld

19. august 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Åååh hvor dejligt søde - STORT tillykke!!

1000 tak smukke. Hvordan går det med manden? 

Anmeld

19. august 2010

Riksen

Tillykke med lillesøster

Hvor dejligt at få stillet nysgerrigheden.

Anmeld

19. august 2010

twinboys

Diana... skriver:

LILLESØSTER 

Så kom vi afsted til kønsskanning og alt var helt perfekt vokset som den skulle osv. Og så var det sørme en lille pige der lå der inde så det jo dejligt. 

Knus Diana

Stort tillykke...

En dejlig lille lillesøster...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.