Hvor længe gik der inden I blev gravide med første barn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid gik der inden I fik de 2 magiske streger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.361 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Maalene

Heej piger

I har sikkert stemt i en lignende afstemning 1000 gange, men vil rigtig gerne vide hbor lang tid der gik inden I fik de 2 SKØNNE streger

Går jo og håber på vi kan få den i første hug, selvom jeg godt ved chancerne ikke er så store for det, så nok godt nok lige at få et realistisk forhold til, hvor lang tid det kan gå hen og tage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

TbCp

Vi "klarede den" i første hug.... var ikke lige forberedt på at det ville gå så stærkt

Anmeld

19. august 2010

saxa

1.gang aner jeg det ikke.. Blev gravid uden at have planlagt det (og uden p-piller eller anden form for beskyttelse) Så vi vidste vi legede med ilden - og det er vi glade for idag Her 2.gang skete det i første hug..

Anmeld

19. august 2010

De3Guldklumper

1 gang: 7 mdr

2 gang: en enkelt upser - men 7 mdr efter den 1 var født..

Anmeld

19. august 2010

Maalene

TbCp skriver:

Vi "klarede den" i første hug.... var ikke lige forberedt på at det ville gå så stærkt

Eej, hvor skønt - håber vi er ligeså heldige

Man kan nok aldrig forberede sig 100% til de to streger... Hehe... Men ingen tvivl om, at det bliver det mest FANTASTISKE

Anmeld

19. august 2010

Maalene

saxi skriver:

1.gang aner jeg det ikke.. Blev gravid uden at have planlagt det (og uden p-piller eller anden form for beskyttelse) Så vi vidste vi legede med ilden - og det er vi glade for idag Her 2.gang skete det i første hug..

Kan jeg godt forstå med den skønne datter I har

Anmeld

19. august 2010

Ida.

1. gang: 7 mdr

2. gang: 3-4 uger

Anmeld

19. august 2010

Mathilde

Efter 2 mdr. havde jeg to streger

Anmeld

19. august 2010

Maalene

Pylle3 skriver:

1 gang: 7 mdr

2 gang: en enkelt upser - men 7 mdr efter den 1 var født..

Sikke meget glæde de kommer til at få ud af hinanden

Anmeld

19. august 2010

Kamilla-m

Maalene skriver:

Heej piger

I har sikkert stemt i en lignende afstemning 1000 gange, men vil rigtig gerne vide hbor lang tid der gik inden I fik de 2 SKØNNE streger

Går jo og håber på vi kan få den i første hug, selvom jeg godt ved chancerne ikke er så store for det, så nok godt nok lige at få et realistisk forhold til, hvor lang tid det kan gå hen og tage

første gang klarede vi det i først hug (:. og anden gang tog det ca et års tid + lidt mere vil jeg tro .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.