Hjælp - for meget liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.609 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Sky

Har brug for råd...

Vores lille pige i maven har været i konstant bevægelse siden i går aftes - det er som om hun ikke kan falde til ro, og det kan jeg så heller ikke. Jeg har ikke sovet ret meget i nat fordi jeg hele tiden vågner af hendes spark - jeg har kvalme/kaster op og kan ikke holde ud at være nogen steder - hverken sidde, ligge eller gå - bliver svimmel og utilpas fordi hun okser rundt derinde og møver op i ribbenene og rundt i maven.

Skal jeg være urolig for om der måske er noget i vejen derinde?...hun er altid meget livlig, men slet ikke som nu...

Er ked af det, men vil ikke være hysterisk og ringe til FG for som udgangspunkt er liv jo godt!!

Kram Sky 28+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Shibby

Det ved jeg faktisk ikke Syntes du skulle ringe og spørge..hvem ved..måske er der noget galt..måske har hun bare meeeget tidlige tegn på adhd :p

Ej..ring og hør dem ad

Anmeld

19. august 2010

misslea

Jeg oplevede også for et par uger siden (er idag 33+3), at der var VIRKELIG meget liv derinde... følte heller ikke, at hun på noget tidspunkt var i ro - hverken dag eller nat!!!

Vores lille pige derinde, er også generelt meget livlig, men de 2 dage dér, var det virkelig MEGET!!! Det stoppede igen, og nu er hun bare generelt livlig, som hun plejer at være!!!

Jeg var også en anelse bekymret.... tænkte ADHD-lignende tendenser osv.... men siden de 2 dage har alt være normalt

Følger lige med her, for er meget nysgerrig på andres erfaringer omkring det....

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

19. august 2010

Sky

Nå jamen jeg har ringet til fødegangen - spild af tid at være bekymret hvis der ikke er noget at være bekymret over

"Når det er så tidligt i din graviditet (tidligt??...jeg trøster mig ved at det snart er slut ) skal du ikke være bekymret. Du må dog IKKE kaste op - spis salt og sukker - så skal barnet falde til ro og hvis det ikke hjælper vil vi se dig til tjek i morgen"

Det var da en besked der var til at forstå! - så nu venter jeg bare på at prinsessen lægger sig til at sove

Anmeld

19. august 2010

NGE

Jeg er også ved at være godt træt af vejrmøllerne - altså der har altid været en del liv siden uge 18 - men de sidste par dage har det bare været non-stop og ret voldsom rumsteren, så jeg nærmest ikke har kunnet sidde ned - og er kun i uge 28/29.

Lige i dag virker det som om det konstant er nederst mod mit bækken, der bliver arbejdet - så tænker om den lissom har kommet til at få sig skruet ned et sted, hvor pladsen er trang..

Men jeg kaster jo ikke op - så mon ikke jeg bare må håbe at det er en kort overgang?

MH Nana

Anmeld

20. august 2010

Sky

Hej Nana og Lea

Jamen jeg er da glad for at høre at jeg ikke er den eneste der går rundt med en marathon løber/spring-gymnast i maven!

Jeg tog mig den frihed at gøre som jordmoderen sagde! - spiste m&ms, drak kakaomælk og fik pommes frites til aftensmad... Og det hjalp da heldigvis, for det er nok ikke noget der hjælper på vægten . Tog ud og svømme 1/2 times tid og så var der ro

Har ikke mærket noget til hende hele natten, og fik kun et par små puf her til morgen - nøjagtig som jeg plejer at gøre

Knus Sky

Anmeld

20. august 2010

misslea

Super dejligt at høre, at alt er ved det normale igen

Min lille pige er stadig meget aktiv, men slet ikke konstant... hehe, hun sover da også... heldigvis!!!

Nu kan jeg til gengæld mærke (er i uge 34), at hun er blevet STØRRE, og pladsen mere trang... så puha, hvor kan hun sparke, mase og møve rundt derinde.... JØSSES!!! Av av mine stakkels ribben...

Men rigtig dejligt at vide, at man kan "være nødt til" at spise lidt sødt for at få hende til at ligge lidt mere stille... hahaha

Mange hilnser fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.