Jeg er SÅ lettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Eliza/lykke

Igår tog jeg en beslutning!

Dårlig økonomi eller ej - jeg kan ikke aflevere min lille Elizabeth i vuggestue, når hun er 4 mrd., - hun har brug for mig, og jeg har brug for hende.

Så banken har valgt at hjælpe os endnu mere - så vi kan klare året ud. Så nu skal hun først i vuggestue den 1. november. Der er hun 6 mrd., og jeg har det RIGTIG godt.

Nu kan jeg slappe af, og nyde dagene og bare gøre hvad jeg vil med hende. Også selvom jeg har en fødselsreaktion, som jeg heldigvis er på vej ud af - så er jeg lettet over min beslutning.

Hej fra en glad Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Lady Marion <3

Eliza/lykke skriver:

Dårlig økonomi eller ej - jeg kan ikke aflevere min lille Elizabeth i vuggestue, når hun er 4 mrd., - hun har brug for mig, og jeg har brug for hende.

Så banken har valgt at hjælpe os endnu mere - så vi kan klare året ud. Så nu skal hun først i vuggestue den 1. november. Der er hun 6 mrd., og jeg har det RIGTIG godt.

Nu kan jeg slappe af, og nyde dagene og bare gøre hvad jeg vil med hende. Også selvom jeg har en fødselsreaktion, som jeg heldigvis er på vej ud af - så er jeg lettet over min beslutning.

Hej fra en glad Lone

Super   Nyd de sidste mdr ..

Anmeld

19. august 2010

Mathilde

Rigtig rigtig god beslutning

Anmeld

19. august 2010

Shibby

Hvor godt!! Det er jeg glad for at høre ^^ 4 mdr er sgu for tidligt.. Du blir glad for den ekstra tid i nu får <3

Og god healing

Anmeld

19. august 2010

Sabrina2014

Eliza/lykke skriver:

Hej fra en glad Lone

Anmeld

19. august 2010

klmf

Årh, det var en god nyhed. Stort tillykke Har læst dine indlæg og har kunne mærke, hvor aldeles frustreret og ked af det du har været, så rigtig dejligt at høre,d er kommer lidt ro på

Anmeld

19. august 2010

LouiseNielsen

Hvor skønt at høre, det er dejligt at læse......

Kram

Anmeld

19. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

PUHA... Det lyder godtnok også hårdt altså!!!... Hvorfor skulle du have været ude så tidligt?

Tillykke med at de vil hjælpe jer. Vi havde heller ikke saltet til et æg, da Idun var lille. Men hun havde mere brug for kærlighed og omsorg end mærketøj...

Anmeld

20. august 2010

Eliza/lykke

Zafir skriver:

PUHA... Det lyder godtnok også hårdt altså!!!... Hvorfor skulle du have været ude så tidligt?

Tillykke med at de vil hjælpe jer. Vi havde heller ikke saltet til et æg, da Idun var lille. Men hun havde mere brug for kærlighed og omsorg end mærketøj...

Jeg skulle tilbage på kontoret pga. økonomien, men vi har sat nogle ting i bero nu. Så jeg kan blive hjemme til november - det er jo meget godt alle.

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Aj hvor godt!

Kan godt forstå du er lettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.