Hjælp... jeg er i chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Lillefe

Hehe jeg har selv oplevet lign. (en som havde kone og barn derhjemme) og kæresten og mig fik os også et godt grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

tinasmor

Muffi . skriver:

OMG   Ej tror altså jeg havde luret den forlængst   Du opfører dig bare fremover som om intet var hændt , men syntes det virker lidt flirtende fra din side at bede om massage selvom det bare var for sjov , sådan ville jeg ALDRIG tale i nogen af mine ungers institution , han har misforstået situationen fuldstændigt

Vil give helt ret her. Tænker også, at selv om han så Ikke havde været interesseret i noget, så ville jeg aldrig begynde at bruge mit barns pædagoger til fortrolig snak. Det har jeg veninder til. Bare det at han så mange gange hentyder til den massage lyser også langt væk af han troede at der skulle være noget mere. Men sådan som du har reageret har du jo helt sikkert ikke set det komme. Men tror nu ikke du har noget at frygte. Det er nok mere hvis jeg var ham jeg ville være nervøs (om du ville reporterer det eller lign) det er jo simpelthen så uprofessionelt som noget er. Jeg synes bare, at du skal lade som ingenting og så måske holde lidt afstand fra ham fremover. Igen vil jeg pointerer hvor rådent jeg synes han har opført sig. Det er sgu da ikke en bar eller en datingportal. Han er for pokker dit barns pædagog og han VED du er gift. Hold kæft hvor er det ringe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.