Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Jeg var til mit første lægebesøg for nogle dage siden og hun Sagde at man ikke længere lavede gynækologiske undersøgelser - er det sandt?
Det føltes helt forkert ?
Hvad er jeres erfaringer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldlok skriver: Hej Jeg var til mit første lægebesøg for nogle dage siden og hun Sagde at man ikke længere lavede gynækologiske undersøgelser - er det sandt? Det føltes helt forkert ? Hvad er jeres erfaringer?
for et års tid siden, fik jeg da sådan en undersøgelse . men ved ikke om de ikke har det mere :O men det lyder da underligt!
Jeg fik heller ikke lavet en GU, ved mit første lægebesøg -og det var lige før jul. Ved ikke hvorlænge man ikke har gjort det.
Jeg fik ingen gyn ved hverken min første eller ande graviditet.
De kan ikke mærke noget alligevel, så der er ingen grund til at lave den, fik jeg at vide.
AG
I min første graviditet (3år siden) fik jeg en gu men her anden gang har jeg heller ikke fået det.. Så tror det er rigtigt nok.. Men det rører mig nu ikke jeg ikke skal have en - hader det nemlig
Jeg har fået en hver gang jeg har været gravid. Så de laver dem da stadig Det er også noget med om de mærker om livmoder munden har lukket sig osv
Jeg fik heller ikke lavet min sidste år da jeg var gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128