forskel på graviditetstest???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.540 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Anonym trådstarter

Hej.

Er der forskel på en graviditetstest købt i netto eller på apoteket -altså udover prisen?? Kan man stole på de billige?
Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

moniquesmor

jeg vil sige ja. har kun brugt dem fra netto da jeg har haft teste..

Anmeld

10. juli 2008

Muffinmus

Vil også sige ja.. har helt klart kunne teste bedst med dem fra Matas der hedder unistep og er lidt dyre. Og endnu bedre med de helt dyre fra Clearblue. Men ja, der er faktisk stor forskel på dem:)

Anmeld

10. juli 2008

Honningblomst

Jeg siger så nej....dem jeg har kunne teste tidligst med var fra billigteste....så køb de billigste...
Knus Eva

Anmeld

10. juli 2008

Pia

Jeg har teste falsk positiv seks gange med de billige teste fra netto og rema...
Min egen læge har anbefalet kun at købe teste hvor en test koster over 50 kr..
Så jeg kan ikke anbefale dem..
Jeg har købte clearblue teste de sidste par gange på nette og de har passet..

Mvh Pia.

Anmeld

10. juli 2008

Anonym trådstarter

Okay, tak for svar.
Jeg skulle nemlig have haft en menstraution (staves??) i slutningen af sidste uge, men den er ikke kommet og de par teste jeg har taget fra netto har været negative.
Men det er nok kroppen der driller mig, men hvis den gør det ved jeg ikke hvordan jeg skal regne ca. mit ægløsningstidspunkt ud, gør I?
Knus

Anmeld

11. juli 2008

Muffinmus

Man kan ikke regen med noget omkring ÆL.. det er fejl mange gør når de prøver at blive gravide. DEr er ne lille regel der hedder ca 14 dage FØR mens.. Men da man ikke ved hvornår det helt præcist er er det svært. Nogle siger også ca på 14 dagen og det vil også passe på en del...man også være forkert for mange.
Den bedste måde at tjekke det på er en Æl test fra f.eks dag 11-16. (efter første mensdag) så bør de fleste ramme ÆL. men igen, ikke alle.
Min Æl er meget svingeden fra 11 dage efter mens til 16 dage efter mens.
Men har altid haft en cyklus på 28 dage alligevel.
du kan også tjekke dit udflåd som som regel bliver meget klistret og kan trækkes langt før det "knækker". DEt er gode tegn på at Æk er på vej om ca 1-4 dages tid. og de normale Æl smerter mange også får.

Anmeld

7. december 2009

håbefuldmor

Anonym skriver:

Hej.

Er der forskel på en graviditetstest købt i netto eller på apoteket -altså udover prisen?? Kan man stole på de billige?
Knus.

Hejsa,

Jeg har tidligere købt mine tests på www.stormave.dk - og dem har jeg haft fin succes med. Jeg testede og var gravid. Der findes også mange andre sjove og nyttige ting på siden.

/Go jul alle

Anmeld

7. december 2009

LinLin

Jeg har købt i føtex/bilka - en pakke med 2 stk til 45 kr - fungerede upåklageligt!

Anmeld

22. januar 2010

håbefuldmor

Det er en jungle med tests - jeg syntes ikke at kunne finde et konkret svar og har derfor talt med min læge. Han siger at det er individuelt hvordan testens udfald bliver.

Ihvertfald - så fandt jeg dem man kan købe i Netto op stormave.dk og de har virket fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.