SYG BABY :( - giv mig dit "husmoderråd"!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2010

MoarTNoah

Noah er syg, han er forkølet vil jeg mene, snot ud af hovedet og kriller i halsen og nyser hele tiden.

I nat var det RIGTIG slemt! Mig og Brian blev enige om at for at få bare en lille smule søvn skiftede vi os til at tage ham når han vågnede og SKREEEG(!!!) - vi tog en time af gangen. Men jeg vågnede jo alligevel selvom det var brian der tog ham. Så 3 timers Usammenhængende søvn er hvad det er blevet til

Idag er han i samme humør som i nat, men han kan dog godt ligge og lege  og se tegnefilm som han plejer, men han græder tit, og jeg tager ham op og trøster ham.

Nu "sover" han så til middag - han vågner bare hver 5 minut og stikker i et skrig, så jeg tænkte "enten tager jeg en stol med ud i garagen og sidder der og sover ved siden af barnevognen" - "ELLER jeg er snu og bærer barnevognen (MED barn) op af trappen til huset og stiller ham der, så skal jeg ikke gå så langt når han vågner"

Nu vil jeg så høre om der ikke er nogen der har nogen (eller bare et) husmoderråd til hvordan jeg får ham hurtig rask igen? Jeg ved godt at når man er syg, er man syg. men jeg kan ikke holde til en til nat på den måde Plus at jeg ikke kan holde ud at min lille skat har det så dårligt..

Jeg har givet ham et bad, nusse-pusset om ham og kamillethe både med og uden sukker.. men jeg syntes ikke det hjælper alligevel..

Her ser i min løsning på ikke at skulle gå op og ned af trapperne og frem og tilbage til barnevognen..og så han samtidig får følelsen af at sove udenfor - vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle gøre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Anja

Saltvandsdråber kan gøre underværker, når de små er forkølede. Du kan købe dem på apoteket.

Men hvis han skriger så meget som du beskriver ville jeg da lige tage et smut forbi lægen med ham.

Anmeld

19. august 2010

Mathilde

Saltvandsdråber til at løsne snot, så han har nemmere ved at få luft og så ligge ham, så han ikke ligger fladt, men med hovedet hævet...

Jeg tror ikke lige jeg ligger inde med nogle husmoderråd til at gøre ham hutigere rask - desværre. Ved godt hvordan det er når baby er syg og man absolut ikke er udhvilet

Anmeld

19. august 2010

W&M <3

KatrineR skriver:

Noah er syg, han er forkølet vil jeg mene, snot ud af hovedet og kriller i halsen og nyser hele tiden.

I nat var det RIGTIG slemt! Mig og Brian blev enige om at for at få bare en lille smule søvn skiftede vi os til at tage ham når han vågnede og SKREEEG(!!!) - vi tog en time af gangen. Men jeg vågnede jo alligevel selvom det var brian der tog ham. Så 3 timers Usammenhængende søvn er hvad det er blevet til

Idag er han i samme humør som i nat, men han kan dog godt ligge og lege  og se tegnefilm som han plejer, men han græder tit, og jeg tager ham op og trøster ham.

Nu "sover" han så til middag - han vågner bare hver 5 minut og stikker i et skrig, så jeg tænkte "enten tager jeg en stol med ud i garagen og sidder der og sover ved siden af barnevognen" - "ELLER jeg er snu og bærer barnevognen (MED barn) op af trappen til huset og stiller ham der, så skal jeg ikke gå så langt når han vågner"

Nu vil jeg så høre om der ikke er nogen der har nogen (eller bare et) husmoderråd til hvordan jeg får ham hurtig rask igen? Jeg ved godt at når man er syg, er man syg. men jeg kan ikke holde til en til nat på den måde Plus at jeg ikke kan holde ud at min lille skat har det så dårligt..

Jeg har givet ham et bad, nusse-pusset om ham og kamillethe både med og uden sukker.. men jeg syntes ikke det hjælper alligevel..

Her ser i min løsning på ikke at skulle gå op og ned af trapperne og frem og tilbage til barnevognen..og så han samtidig får følelsen af at sove udenfor - vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle gøre..

Hej søde.

Hvor er det synd for lille Noah

Har desværre ikke nogen råd, men ville give dig og ham et lille knus  og sige at jeg håber snat han får det bedre.

Knus Janie.

Anmeld

19. august 2010

MoarTNoah

Anja skriver:

Saltvandsdråber kan gøre underværker, når de små er forkølede. Du kan købe dem på apoteket.

Men hvis han skriger så meget som du beskriver ville jeg da lige tage et smut forbi lægen med ham.

tror lige jeg smutter på apoteket så...

Han har ikke feber, og da jeg snakkede med lægevagten igår mente han ikke at der var behov for at vi kom... men ku godt være jeg skulle kigge forbi lægen når jeg går på apoteket..

Anmeld

19. august 2010

Lady Marion <3

Årh det er det skide møg vejr   Få tjekket hans ører

Anmeld

19. august 2010

MoarTNoah

WilliamsMor skriver:

Hej søde.

Hvor er det synd for lille Noah

Har desværre ikke nogen råd, men ville give dig og ham et lille knus  og sige at jeg håber snat han får det bedre.

Knus Janie.

Tak søde

Håber osse han snart bliver rask!

Anmeld

19. august 2010

MoarTNoah

Muffi . skriver:

Årh det er det skide møg vejr   Få tjekket hans ører

Jamen altså det er det jo nok, syns jeg skifter tøj på ham 100gange om dagen for enten er det varmt, ellers er det klamt og koldt

God ide med tjek af ørerne

Anmeld

19. august 2010

Lady Marion <3

KatrineR skriver:

Jamen altså det er det jo nok, syns jeg skifter tøj på ham 100gange om dagen for enten er det varmt, ellers er det klamt og koldt

Alle bakterier har jo rigtig fin grobund i denne her fugtige varme    Altså Alexander har altid haft noget på ørene hver gang han blev forkølet , derfor han ikke ville sove , det gør nemlig ondt at blive lagt ned hvis de har noget på ørene

Anmeld

19. august 2010

Bondepigen

Jeg tror osse det er ørerne... hvis ikke det ligefrem er betændelse, så er det nok ret sikkert det man kalder forkølede ører... Det gør voldsomt ondt, når man ligger ned, da det øger trykket i ørerne. Så læg et par bøger eller noget under hans seng i hovedgærdet, når han skal sove... Og tag til lægen med ham, for hvis han har mellem ørebetændelse på begge ører, så skal han have pencillin.

God bedring!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.