Noah er syg, han er forkølet vil jeg mene, snot ud af hovedet og kriller i halsen og nyser hele tiden.
I nat var det RIGTIG slemt! Mig og Brian blev enige om at for at få bare en lille smule søvn skiftede vi os til at tage ham når han vågnede og SKREEEG(!!!) - vi tog en time af gangen. Men jeg vågnede jo alligevel selvom det var brian der tog ham. Så 3 timers Usammenhængende søvn er hvad det er blevet til 
Idag er han i samme humør som i nat, men han kan dog godt ligge og lege og se tegnefilm som han plejer, men han græder tit, og jeg tager ham op og trøster ham.
Nu "sover" han så til middag - han vågner bare hver 5 minut og stikker i et skrig, så jeg tænkte "enten tager jeg en stol med ud i garagen og sidder der og sover ved siden af barnevognen" - "ELLER jeg er snu og bærer barnevognen (MED barn) op af trappen til huset og stiller ham der, så skal jeg ikke gå så langt når han vågner"
Nu vil jeg så høre om der ikke er nogen der har nogen (eller bare et) husmoderråd til hvordan jeg får ham hurtig rask igen? Jeg ved godt at når man er syg, er man syg. men jeg kan ikke holde til en til nat på den måde
Plus at jeg ikke kan holde ud at min lille skat har det så dårligt..
Jeg har givet ham et bad, nusse-pusset om ham og kamillethe både med og uden sukker.. men jeg syntes ikke det hjælper alligevel.. 
Her ser i min løsning på ikke at skulle gå op og ned af trapperne og frem og tilbage til barnevognen..og så han samtidig får følelsen af at sove udenfor
- vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle gøre..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld