Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MamaMis. skriver: Har du fået en brev, hvor han har skrevet under, sammen med to vitterlighedsvidner (tror jeg det hedder)?
Har du fået en brev, hvor han har skrevet under, sammen med to vitterlighedsvidner (tror jeg det hedder)?
nej han vil jo ha taget prøver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millesmammi skriver: nej han vil jo ha taget prøver
Har I fået taget dem? - Alle tre?Da jeg var det hele igennem med min søns far, da fik jeg altid en kopi fra statsamtet, om hvad de havde skrevet til ham - Og omvendt.
Sommerfuglelarven skriver: Jo det skal du, troede også at du var indkaldt - måske der er brev på mig til dig? Men hvis jeg ikke tager helt fejl, så kan du vist godt ringe til statsamtet og spørge hvorfor han er indkaldt. Det kan han ihvertfald godt selv.
Jo det skal du, troede også at du var indkaldt - måske der er brev på mig til dig?
Men hvis jeg ikke tager helt fejl, så kan du vist godt ringe til statsamtet og spørge hvorfor han er indkaldt. Det kan han ihvertfald godt selv.
jeg har ikke fået noget brev, og mødet er imorgen ! :O
MamaMis. skriver: Har I fået taget dem? - Alle tre?Da jeg var det hele igennem med min søns far, da fik jeg altid en kopi fra statsamtet, om hvad de havde skrevet til ham - Og omvendt.
der er ikke nogen af os der har fået taget blodprøver :O
Millesmammi skriver: der er ikke nogen af os der har fået taget blodprøver :O
Jamen altså, HVIS I skal have taget prøver, så får du et brev fra sygehuset i skal have taget prøverne på.Måske nægter han også prøverne?
MamaMis. skriver: Jamen altså, HVIS I skal have taget prøver, så får du et brev fra sygehuset i skal have taget prøverne på.Måske nægter han også prøverne?
vi sal ha taget prøver. men kan bare ikk forstå hvorfor han skal til det møde så
Millesmammi skriver: vi sal ha taget prøver. men kan bare ikk forstå hvorfor han skal til det møde så
Nej det forstår jeg heller ikke helt - Er det ham der har fortalt at han skal til møde, eller har du det fra statsamtet selv ?
MamaMis. skriver: Nej det forstår jeg heller ikke helt - Er det ham der har fortalt at han skal til møde, eller har du det fra statsamtet selv ?
ham selv.
Millesmammi skriver: ham selv.
Hm, det er da mærkeligt. Måske han bare bilder dig det ind, for man plejer at få en kopi fra statsamtet, af det brev de har sendt til ham.
MamaMis. skriver: Hm, det er da mærkeligt. Måske han bare bilder dig det ind, for man plejer at få en kopi fra statsamtet, af det brev de har sendt til ham.
hvorfor skulle han det? det får han jo ik noget ud af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128