Tante Lilla :) skriver:
Guuud det vidste jeg slet ikke muslimer ikke måtte få... Nåh jamen så er jeg da blevet SÅ klog i dag 
Så tænker jeg lige videre.... (Og det skal kun være til ham, ikke noget fælles, så som spaophold fx?)
jaaa man lærer noget nyt hverdag, man må ikk ændre på det gud har skabt og man kan heller ikke blive ren når man vasker sig inden man skal be og blive vasket Ren når man skal begraves engang. Fordi det er et fremmede stof der bliver lagt i huden..
Jeg vil bare gerne give ham noget herognu ting, han har fået et gavekort engang til dgi på 2500 og vi har aldrig fået det brugt og nu er det væk efter flytning osv, gav ham også fodbehandling sidst det ligger også bare. Det er så svært..
Vil gerne leje en mercedes S klasse til ham, men det kan man kun i sverige og aner ikk hvorhenne og kan ikk finde noget på nettet.
Det er hans drømme bil, og den eneste grund til han ikk har købt den er pga vores familie og ægning af familien, da den er pænt dyr. Men så tænkte jeg han kunne få en bid af sin drøm på hans dag.
Men hvor får jeg fat i den??
Anmeld