Hjælp til gave-i får den også:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2010

sarahb

Min mand bliver 30 næste måned og jeg vil gerne give ham den dejligste gave. Men hvad???
Jeg har besluttet sig han skal på helikopter tur over kbh, men hvad skal han så have i gave.
Han er ikke til smykker i den forstand, han har fået en halskæde med dogtag med hans søns navn og dato og den elsker han og så går han med meget dyre ure. Så det er udelukket.
Men hvad så... Gider ikke tøj, da han selv er en shop a holic og ikk mangler noget .. Det må gerne være mere personligt.
Jeg ved den er mega svær, men hjælp.
Jeg er gravid og er 2 mdr før termin når han har fødselsdag hvis det skal tages i betragtning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

anna-jonas

Ved du hvad Sarah..................du skal da have taget nogle flotte billeder af dig, maven og Isaac..............i er jo de vigtigste mennesker i hans liv, og han elsker jer jo helt enormt. Måske du kunne få en aftale med hende der tog billeder af Katja (Karo), da hun ventede sig. De var så smukke...........

Knus Mette

Anmeld

19. august 2010

sarahb

uha jeg synes mave billeder er så smukke, men jeg har det så skidt med min krop under denne graviditet så kan slet ikk holde ud at se på mig selv, så vil sgu ikke forevige dette minde..Men vi skal have taget billeder af os alle 4 når den lille er kommet og fået lidt træk og ikk bare ligner en krøllet baby.. hihi...

Anmeld

19. august 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Min mand bliver 30 næste måned og jeg vil gerne give ham den dejligste gave. Men hvad???
Jeg har besluttet sig han skal på helikopter tur over kbh, men hvad skal han så have i gave.
Han er ikke til smykker i den forstand, han har fået en halskæde med dogtag med hans søns navn og dato og den elsker han og så går han med meget dyre ure. Så det er udelukket.
Men hvad så... Gider ikke tøj, da han selv er en shop a holic og ikk mangler noget .. Det må gerne være mere personligt.
Jeg ved den er mega svær, men hjælp.
Jeg er gravid og er 2 mdr før termin når han har fødselsdag hvis det skal tages i betragtning.

Nu ved jeg  jo slet ikke om han er til det.... Men hvad med en tatoo, med børnenes fødselsdata + navne??? (Ved godt først kan bruges når bebes er kommet... Men altid rart at ha´noget at se frem til)

Anmeld

19. august 2010

sarahb

Tante Lilla :) skriver:

Nu ved jeg  jo slet ikke om han er til det.... Men hvad med en tatoo, med børnenes fødselsdata + navne??? (Ved godt først kan bruges når bebes er kommet... Men altid rart at ha´noget at se frem til)

nope desværre, muslimer må ikke få tatooveringer, det er ellers en rigtig god ide og tanke.. bare ikke til min mand, og det tænder mig slet heller ikk hihi

Anmeld

19. august 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

nope desværre, muslimer må ikke få tatooveringer, det er ellers en rigtig god ide og tanke.. bare ikke til min mand, og det tænder mig slet heller ikk hihi

Guuud det vidste jeg slet ikke muslimer ikke måtte få... Nåh jamen så er jeg da blevet SÅ klog i dag :)

Så tænker jeg lige videre.... (Og det skal kun være til ham, ikke noget fælles, så som spaophold fx?)

Anmeld

19. august 2010

sarahb

Tante Lilla :) skriver:

Guuud det vidste jeg slet ikke muslimer ikke måtte få... Nåh jamen så er jeg da blevet SÅ klog i dag

Så tænker jeg lige videre.... (Og det skal kun være til ham, ikke noget fælles, så som spaophold fx?)

jaaa man lærer noget nyt hverdag, man må ikk ændre på det gud har skabt og man kan heller ikke blive ren når man vasker sig inden man skal be og blive vasket Ren når man skal begraves engang. Fordi det er et fremmede stof der bliver lagt i huden..

Jeg vil bare gerne give ham noget herognu ting, han har fået et gavekort engang til dgi på 2500 og vi har aldrig fået det brugt og nu er det væk efter flytning osv, gav ham også fodbehandling sidst det ligger også bare. Det er så svært..
Vil gerne leje en mercedes S klasse til ham, men det kan man kun i sverige og aner ikk hvorhenne og kan ikk finde noget på nettet.
Det er hans drømme bil, og den eneste grund til han ikk har købt den er pga vores familie og ægning af familien, da den er pænt dyr. Men så tænkte jeg han kunne få en bid af sin drøm på hans dag.
Men hvor får jeg fat i den??

Anmeld

19. august 2010

lion

sarahb skriver:

jaaa man lærer noget nyt hverdag, man må ikk ændre på det gud har skabt og man kan heller ikke blive ren når man vasker sig inden man skal be og blive vasket Ren når man skal begraves engang. Fordi det er et fremmede stof der bliver lagt i huden..

Jeg vil bare gerne give ham noget herognu ting, han har fået et gavekort engang til dgi på 2500 og vi har aldrig fået det brugt og nu er det væk efter flytning osv, gav ham også fodbehandling sidst det ligger også bare. Det er så svært..
Vil gerne leje en mercedes S klasse til ham, men det kan man kun i sverige og aner ikk hvorhenne og kan ikk finde noget på nettet.
Det er hans drømme bil, og den eneste grund til han ikk har købt den er pga vores familie og ægning af familien, da den er pænt dyr. Men så tænkte jeg han kunne få en bid af sin drøm på hans dag.
Men hvor får jeg fat i den??

Hvorfor skal gaver til vores mænd være så svært.

Hvordan leje en Mercedes s bil tænke du på?

http://lease-a-star.dk/Leasing-løsninger.aspx?ID=81

Anmeld

19. august 2010

sarahb

lion skriver:

Hvorfor skal gaver til vores mænd være så svært.

Hvordan leje en Mercedes s bil tænke du på?

http://lease-a-star.dk/Leasing-løsninger.aspx?ID=81

bare en enkelt dag, altså almindelig billeje ikke leasing..

Anmeld

20. august 2010

lion

sarahb skriver:

bare en enkelt dag, altså almindelig billeje ikke leasing..

Ja det er jo noget helt andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.