Hlælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2010

sarahb

Min mand bliver 30 næste måned og jeg vil gerne give ham den dejligste gave. Men hvad???
Jeg har besluttet sig han skal på helikopter tur over kbh, men hvad skal han så have i gave.
Han er ikke til smykker i den forstand, han har fået en halskæde med dogtag med hans søns navn og dato og den elsker han og så går han med meget dyre ure. Så det er udelukket.
Men hvad så... Gider ikke tøj, da han selv er en shop a holic og ikk mangler noget .. Det må gerne være mere personligt.
Jeg ved den er mega svær, men hjælp.
Jeg er gravid og er 2 mdr før termin når han har fødselsdag hvis det skal tages i betragtning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

eirene

Åårh han lyder fuldstændig som min mand. Umulig at købe gave til.

Men hvad med andre oplevelser? Jeg gav ham et gavekort til wellnes til hans fødselsdag. Fars dag var det ølsmagning og nu her når vi har bryllupsdag overvejer jeg to billetter til stand-up.

Går han med jakkesæt og slips? Så ville en slipsenål eller manchetknapper måske kunne bruges.

Tillykke med ham.

Anmeld

19. august 2010

sarahb

eirene skriver:

Åårh han lyder fuldstændig som min mand. Umulig at købe gave til.

Men hvad med andre oplevelser? Jeg gav ham et gavekort til wellnes til hans fødselsdag. Fars dag var det ølsmagning og nu her når vi har bryllupsdag overvejer jeg to billetter til stand-up.

Går han med jakkesæt og slips? Så ville en slipsenål eller manchetknapper måske kunne bruges.

Tillykke med ham.

har tænk på at undersøge om man kan leje en mercedes s klasse da det er hans drømme bil å kan han få den en dag. Han ville dø. Men ved ikk om man kan finde en s klasse i danmark man kan leje.

Og han går ikk i så fint tøj, slet ikk.. max når vi skal til bryllup osv. men ellers ikk. ARRRGH det er sååå svært!!

Anmeld

19. august 2010

eirene

har du kigget på oplevelsesgaver.dk?? Der er ihvertfald flere forskellige biler...

Men ellers tja.. jeg er blank, sorry.

Anmeld

19. august 2010

eirene

Hvad med en bog, en film, musik? Biografbilletter...

Anmeld

19. august 2010

N&J

Hvor dyrt må det være, du kan da altid invitere ham på romantisk weekend.. ellers så kan man få lavet sådan en til pengene (pengeclips hedder det vel..) i stål med Isaac's ansigt på, og når den lille er kommet, så kan han være på den anden side, ved at de der børnefotografer i bilka, fisketorvet og lign. havde sådan noget (mener det var 350 incl. alt)..

Ellers hopper jeg også på den med en koncert, den er altid god, eller teateret, eller revy eller ligende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.