Til lisbethita

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Valle81

Hey søde

Her er billede af garnet - det er sindsygt svært at fange farven med et billede - den bliver hele tiden mere blå - men dette er det bedste jeg kan klare:0)

Mht trøjen så har jeg tænkt lidt alle dette - mine tegninger er så ringe - men vedhæfter et billede af en anden cardigan jeg har lavet så du lidt kan se hvad jeg tænker - men ta´ænker at den skal være mere vidde sådan lide kjole agtig og så tænker jeg at jeg ville lave mønsteret som du ser øverst på sokkerne i bunden af cardigan og evt. nerderst på ærmer  så får den sådan en bølget kant:0)- men det ved jeg ikek hvad du vil synes om:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Hey søde

Her er billede af garnet - det er sindsygt svært at fange farven med et billede - den bliver hele tiden mere blå - men dette er det bedste jeg kan klare:0)

Mht trøjen så har jeg tænkt lidt alle dette - mine tegninger er så ringe - men vedhæfter et billede af en anden cardigan jeg har lavet så du lidt kan se hvad jeg tænker - men ta´ænker at den skal være mere vidde sådan lide kjole agtig og så tænker jeg at jeg ville lave mønsteret som du ser øverst på sokkerne i bunden af cardigan og evt. nerderst på ærmer  så får den sådan en bølget kant:0)- men det ved jeg ikek hvad du vil synes om:0)

Hejsa søde :-) Garnet er super flot!! Men jeg er mere til den anden slags, fordi jeg skal bare bruge en helt alm cardigan - gerne med hætte, men det er ikke et must. Tror du det er muligt?

Ha en skøn skøn dag, gravide kvinde, fniiis ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.