Undskyld - jeg ved godt jeg bliver ved.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. august 2010

TbCp

men Livas børnehavestart fylder virkelig meget i mit hoved!

Idag holdt mit tidlige barn fri.. han plejer at komme kl. 7 selvom jeg reelt først åbner 7.15....
Så Liva spiste morgenmad hjemme... det nød hun.
Da vi kom op i børnehaven klyngede hun sig godt nok til mig og gemte sig hos mig.
Jeg forsøgte med puslespil, bøger osv. men hun ville ingenting.... jeg tænkte bare at nu blev det igen en slem aflevering.

Så satte en af de voksne papir og farver frem og jeg kunne få lirket Liva af mig.... så gik hun ellers igang med at tegne og knævretøjet gik igang
Jeg kunne lægge hendes bamse ud i garderoben og så sige farvel og køre uden tårer!!!

Jeg er SÅ lettet!!!

Jeg tror vi må til at stå lidt tidligere op så hun kan spise morgenmad hjemme.... hvis det er det der gør at hun får en god dag.

Fra 1. sept. har jeg ikke længere det tidlige barn, så behøver jeg ikke SÅ tidligt op længere og så er der ingen problemer med morgenmad hjemmefra.

Det var ihvertfald rigtig dejligt idag at kunne køre fra en glad pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Ida.

SELVFØLGELIG fylder det meget Tina - det skal det gøre! Annika var for anden dag idag ked af det, da jeg gik og det er bare ikke spor sjovt  og jeg har bare heller ikke mulighed for at give hende tid til at lande helt og være KLAR til, at jeg går - for jeg har ligesom en lillesøster, som jeg også skal have afleveret - og afleverer jeg Lina først, så bliver Annika ked, fordi Lina bliver ked...og det gør Lina bare, men hun holder op så snart jeg lukker døren i efter mig! Annika er faktisk først begyndt at være ked, når jeg går, efter hun en dag var med til at aflevere Lina Det er altså ikke spor nemt...

Men hvor er det fantastisk DEJLIGT, at du idag kunne aflevere en glad pige -  for at det fortsætter!

Anmeld

19. august 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

SELVFØLGELIG fylder det meget Tina - det skal det gøre! Annika var for anden dag idag ked af det, da jeg gik og det er bare ikke spor sjovt  og jeg har bare heller ikke mulighed for at give hende tid til at lande helt og være KLAR til, at jeg går - for jeg har ligesom en lillesøster, som jeg også skal have afleveret - og afleverer jeg Lina først, så bliver Annika ked, fordi Lina bliver ked...og det gør Lina bare, men hun holder op så snart jeg lukker døren i efter mig! Annika er faktisk først begyndt at være ked, når jeg går, efter hun en dag var med til at aflevere Lina Det er altså ikke spor nemt...

Men hvor er det fantastisk DEJLIGT, at du idag kunne aflevere en glad pige -  for at det fortsætter!

Nej det er bare slet ikke nemt... og kunne godt forestille mig det må være lidt af et puslespil at få til at gå op når to skal afleveres, to forskellige steder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.