Synes godt nok at vi ofte har konflikter og blev bare noget overrasket over hendes holdning i dag. Jeg lånte hende 300 kr i sidste uge, fordi det havde jeg økonomisk mulighed for og hun er en spade med hendes penge, så det løber aldrig rundt for hende. Ringer så til hende i dag og spørger om hun ikke kunne tage Lærke en aften i næste måned, for så ville jeg gerne en tur i byen og hun behøvede så heller ikke tænke på at betale de 300 tilbage.
Hun siger så til mig at det havde hun da heller ikke tænkt at hun skulle betale tilbage, for hun havde da ofte (flere år siden) bare givet mig penge som hun ikke skulle have tilbage. Jeg siger så at jeg pt på su ikke står i en situation hvor jeg bare kan forære 300 væk, så det synes jeg bestemt ikke hun kunne sammenligne. Jeg har en del udgifter i min hverdag. Mine brødre gør hun gerne rent hos, pudser vinduer, ordner haver, ordner aflæsninger af forbrug m.m. men de skal da ikke bagefter yde det samme for det. Hun har passet Lærke 3-4 gange i år, så det er bestemt ikke fordi hun bliver brugt på den måde.
Er det bare mig der er gal på den???????
Anmeld