Baby- og børnemesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Maja_4000

lotchen skriver:

Sådan tænker en rigtig shopper jo 'Seeeee skat, alle de penge jeg har sparet! Har faktisk næsten tjent ved at køøbe nyt tøj!'

Haha .. Nemlig xD
Måske jeg skulle lokke min mor med , så kan hun give turen :b 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

klmf

Laulund87 skriver:

Hihi sødt af dig

Må da godt nok lige overveje det for vil VIRKELIG gerne til den, men to timer i bil

Har I ikke noget familie, der lige skal besøges? Måske du skulle vente og høre lidt 'anmeldelser' og hvis det bare har været for fedt, så kan du overveje det næste år??

Anmeld

18. august 2010

klmf

Maja_4000 skriver:

Haha .. Nemlig xD
Måske jeg skulle lokke min mor med , så kan hun give turen :b 

Sådan gør jeg det også nogle gange Men det er rigtigt nok, hvis der er mange gode tilng til messepriser, så er det fedt. Meeeeeen, jeg kan ikke lige sætte fingeren på noget jeg sådan rigtig VIRKELIG mangler, he he....

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

lotchen skriver:

Har I ikke noget familie, der lige skal besøges? Måske du skulle vente og høre lidt 'anmeldelser' og hvis det bare har været for fedt, så kan du overveje det næste år??

Hmm næ, men ja det kunne være man skulle det 

Havde egentlig besluttet mig for at jeg skulle til messe i København næste år

Anmeld

18. august 2010

Maja_4000

lotchen skriver:

Sådan gør jeg det også nogle gange Men det er rigtigt nok, hvis der er mange gode tilng til messepriser, så er det fedt. Meeeeeen, jeg kan ikke lige sætte fingeren på noget jeg sådan rigtig VIRKELIG mangler, he he....

Man ved jo heller ikke hvad der egentlig er derinde , før man HAR betalt :p Så føler man måske at man er nødt til at købe noget - For ligesom at opveje det :b

Anmeld

18. august 2010

klmf

Maja_4000 skriver:

Man ved jo heller ikke hvad der egentlig er derinde , før man HAR betalt :p Så føler man måske at man er nødt til at købe noget - For ligesom at opveje det :b

Alt i alt kan vi faktisk konkludere, at det ville være imod al fornuft at tage afsted

Anmeld

18. august 2010

Maja_4000

lotchen skriver:

Alt i alt kan vi faktisk konkludere, at det ville være imod al fornuft at tage afsted

Ja :p De burde lave gratis entré ! 

Anmeld

18. august 2010

klmf

Laulund87 skriver:

Hmm næ, men ja det kunne være man skulle det 

Havde egentlig besluttet mig for at jeg skulle til messe i København næste år

Er det en stor messe? Kan ikke rigtig se, hvor stor Fyns-messen er, men den bliver holdt i den hal, hvor jeg gik til halbal i mine unge dage, så det er ikke den største.

Anmeld

18. august 2010

klmf

Maja_4000 skriver:

Ja :p De burde lave gratis entré ! 

Det må vi foreslå dem. Eller hvis det bare var en 20'er, så kunne jeg bedre acceptere det...

Anmeld

18. august 2010

dorthemus

Jeg tog til babymessen i Kbh i foråret og fik så mange fine HELT VILDT UUNDVÆRLIGE TING  til 50-70 %..så det kan godt betale sig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.