Økonomi som alenemor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

wamse

Jeg har 12.700 i su med lån, 2340 i børnebidrag fra fædrene og ca 3300 i børnebidrag, så alt i alt bliver det til 18340kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Svei

N&J skriver:

Vi er nogle fattige studerende.. ;O)

Jeps...men så er vi rige på så meget andet.. jeg har regnet på det og feks boligsikringen forbliver den samme hvis jeg kommer ud og tjener 220000kr om året modsat de 120000kr nu...men så skal der betales til pasning jo..

Anmeld

18. august 2010

N&J

wamse skriver:

Jeg har 12.700 i su med lån, 2340 i børnebidrag fra fædrene og ca 3300 i børnebidrag, så alt i alt bliver det til 18340kr.

Okey, den bevæger sig så tættere på at man som to kunne have en indtægt på 30000-40000, syntes bare det var vildt meget.. men du tager så også lån.. men det er jo kun lige under 3000 og skal jo desværre betales tilbage.. 

Anmeld

18. august 2010

Ni-ko-li-ne

N&J skriver:

Syntes godt nok det er længe siden jeg har set noget til dig herinde.. 

jamen jeg er her næsten hver dag:0)

Anmeld

18. august 2010

N&J

Eva. skriver:

Jeps...men så er vi rige på så meget andet.. jeg har regnet på det og feks boligsikringen forbliver den samme hvis jeg kommer ud og tjener 220000kr om året modsat de 120000kr nu...men så skal der betales til pasning jo..

Ja.. jeg er faktisk ikke gået glip af en eneste af min datters "første" til tros for at hun har været i inst. siden hun var 6 mdr., men som min søster siger, Nikita er også kun i dp 3 dage om ugen i gennemsnit.. så meget fri havde jeg..  ja, man skal sku nyde det mens man kan.. 

Ja, lønnen som pædagog er ikke noget at råbe hurra for.. men burde du ikke kunne få lidt tilskud, når årsindkomsten ikke er højere, er det ikke under 240.000 at man kan få tilskud..?

Anmeld

18. august 2010

N&J

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen jeg er her næsten hver dag:0)

Nå.. syntes godt nok ellers det er længe siden jeg er faldet over en af dine indlæg.. og det er da ærgeligt, syntes altid du har en rigtig behagelig måde at diskutere på.. måske er det bare diskussioner vi mangler.. 

Anmeld

18. august 2010

Svei

N&J skriver:

Ja.. jeg er faktisk ikke gået glip af en eneste af min datters "første" til tros for at hun har været i inst. siden hun var 6 mdr., men som min søster siger, Nikita er også kun i dp 3 dage om ugen i gennemsnit.. så meget fri havde jeg..  ja, man skal sku nyde det mens man kan.. 

Ja, lønnen som pædagog er ikke noget at råbe hurra for.. men burde du ikke kunne få lidt tilskud, når årsindkomsten ikke er højere, er det ikke under 240.000 at man kan få tilskud..?

Jo...noget vil jeg nok få...men skal til at betale lidt. ja, jeg synes virkelig også al den tid med mine unger er det hele værd og er allerede i gang med at finde ud af hvad jeg skal læse videre til...

Anmeld

18. august 2010

N&J

18. august 2010

N&J

Eva. skriver:

Jo...noget vil jeg nok få...men skal til at betale lidt. ja, jeg synes virkelig også al den tid med mine unger er det hele værd og er allerede i gang med at finde ud af hvad jeg skal læse videre til...

Min Su bliver brugt op på denne uddannelse, men jeg værdsætter virkelig at jeg har haft så meget mulighed for at være der så meget for min datter.. pyt med pengene, jeg kunne godt læse resten af tiden hvis det betød mere tid med hende.. men tror dog endelig jeg har fundet min rette hylde, som kan kombineres med at være mor til Nikita.. 

Anmeld

18. august 2010

Svei

N&J skriver:

Min Su bliver brugt op på denne uddannelse, men jeg værdsætter virkelig at jeg har haft så meget mulighed for at være der så meget for min datter.. pyt med pengene, jeg kunne godt læse resten af tiden hvis det betød mere tid med hende.. men tror dog endelig jeg har fundet min rette hylde, som kan kombineres med at være mor til Nikita.. 

Og lige netop det er jo det der er vigtigt... jeg har kun brugt halvdelen af mine klip, så er da til lidt mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.