Sikke en dejlig knægt. Gid han var min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Anonym trådstarter

Ja så min venindes nyfødte søn i dag. Var HELT forgabt i ham. Sad bare og stirrede på ham, og nussede hans små hænder. Han lå bare og kiggede på mig med de smukkeste øjne.

Han er bare så SKØN. Ikke et eneste klynk kom der fra ham.

Da jeg sad med ham, blev jeg bare lidt ked af det For min veninde og jeg stoppede samtidig med pillerne, vi håbede at blive gravide sammen. Men en måned senere stod hun med en positiv test. Og nu har hun en dejlig dreng og jeg har det røde

Kæft jeg er misundelig  - Men glad på hendes vejne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Laulund87

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men vil ikke kigge uden at give dig en

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Forstår dig godt det må være så smadder hårdt især når I er veninder og ønskede det samtidig... Men nu kan du hygge om din veninde og den lille mand.. Og så bare krydse fingre for de snart er din tur...

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig... og ønsker det snart må ske..

Stort knus fra Pia.

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men vil ikke kigge uden at give dig en

Mange tak -det varmer

Det er som om kæresten ikke fatter hvor hårdt det lige rammer :/

Anmeld

18. august 2010

twinboys

• Kender godt din følelse har selv stået der...
  • Men pludselig er det dig der står med en positiv test, det gjorde jeg og ikke nok med at jeg var gravid så ventede jeg to ...
  • Så sender dig lige et varmt knus og håber snart der kommer en lille spire inde i din mave

Majbritt

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Forstår dig godt det må være så smadder hårdt især når I er veninder og ønskede det samtidig... Men nu kan du hygge om din veninde og den lille mand.. Og så bare krydse fingre for de snart er din tur...

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig... og ønsker det snart må ske..

Stort knus fra Pia.

Vil også besøge dem tit for han er nu en skøøn bette en

Håber virkelig VIRKELIG også der snart sker noget.

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

• Kender godt din følelse har selv stået der...
  • Men pludselig er det dig der står med en positiv test, det gjorde jeg og ikke nok med at jeg var gravid så ventede jeg to ...
  • Så sender dig lige et varmt knus og håber snart der kommer en lille spire inde i din mave

Majbritt

Mange tak. Glæder mig sådan. Har aldrig ønsket mig noget så meget. Og som månederne går, bliver det bare værrer og værre at der intet er sket. :/

Men 'er fingre for at der snart sker noget

Anmeld

18. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Mange tak. Glæder mig sådan. Har aldrig ønsket mig noget så meget. Og som månederne går, bliver det bare værrer og værre at der intet er sket. :/

Men 'er fingre for at der snart sker noget

Kender desværre alt for godt den følelse du sidder med. Også mht. manden og at han ikke forstår hvor meget det rammer. Det er åbenbart helt almindeligt, at mændende bare oplever tingene anderledes selv om de ønsker det samme.

Har selv en skøn bror som venter nr 2 nu. Vi smed p pillerne samtidig med dem stortset, og vi har stadig ikke fået vores første så...

Det er ben hårdt, ingen tvivl om det. Man kan ofte - har jeg ihvertfald gjort - føle sig som det mindste, og dårligste menneske på jorden.

Man skal bare huske, at det er man ikke, og selv om man føler noget grimt, så er det en del af processen.

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Kender desværre alt for godt den følelse du sidder med. Også mht. manden og at han ikke forstår hvor meget det rammer. Det er åbenbart helt almindeligt, at mændende bare oplever tingene anderledes selv om de ønsker det samme.

Har selv en skøn bror som venter nr 2 nu. Vi smed p pillerne samtidig med dem stortset, og vi har stadig ikke fået vores første så...

Det er ben hårdt, ingen tvivl om det. Man kan ofte - har jeg ihvertfald gjort - føle sig som det mindste, og dårligste menneske på jorden.

Man skal bare huske, at det er man ikke, og selv om man føler noget grimt, så er det en del af processen.

Tak for dit indlæg

Men ja, kan virkelig føle mig dum. For det er sku dejligt for hende at hun blev gravid så hurtigt. Blev næsten lige så glad som hende da hun testede positiv. Men der troede jeg jo så også at jeg selv ville teste positiv måneden efter

Anmeld

19. august 2010

Kløver

Anonym skriver:

Ja så min venindes nyfødte søn i dag. Var HELT forgabt i ham. Sad bare og stirrede på ham, og nussede hans små hænder. Han lå bare og kiggede på mig med de smukkeste øjne.

Han er bare så SKØN. Ikke et eneste klynk kom der fra ham.

Da jeg sad med ham, blev jeg bare lidt ked af det For min veninde og jeg stoppede samtidig med pillerne, vi håbede at blive gravide sammen. Men en måned senere stod hun med en positiv test. Og nu har hun en dejlig dreng og jeg har det røde

Kæft jeg er misundelig  - Men glad på hendes vejne.

puh kan godt forstå din følelse. havde det selv på samme måde, da en jeg kender gik igang kort tid efter os, og da hun fødte og jeg stadig ikke var gravid, var det både, med glæde på deres vegne men også tristhed over, at vore brændende ønske ikke var gået i opfyldelse.

sender en stor krammer, og håber jeres ønske snart går i opfyldelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.