Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er en der har nakket min cykel Hvem f***** gider stjæle en billig halvflad Kvickly cykel? Det er lidt noget bæ, for hvis jeg ikke har en cykel på fredag kan jeg ikke komme hjem fra arbejde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fuck pis lort - hader når det sker!!!
Jeg fik stjålet min cykel lige inden jeg skulle flytte til Aalborg og studere. Så fik jeg min mors med - slæbte den med i flyttevogn hele vejen fra Kbh - og gæt hvad der skete!?!?!?!?! Så fik jeg f..... lortet stjålet FØRSTE dag deroppe!!!
til dig din stakkels cykelløse tøs
Jeanne skriver: Der er en der har nakket min cykel Hvem f***** gider stjæle en billig halvflad Kvickly cykel? Det er lidt noget bæ, for hvis jeg ikke har en cykel på fredag kan jeg ikke komme hjem fra arbejde
iii for fanden da også... bliver så tosset... hvorfor kan folk ikke bare holde fingrene for sig selv...
Håber du finder den.... eller dem der har taget den....
Sikke da noget l*** !!!! Det er jo nok begrænset, hvad forsikringen vil dække for den cykel !
Håber du fanger tyven ...he he
Det er sgu nok den samme polske mafia som har nakket mine vinduesviskere - møg-tyveknægte
Znuzke skriver: Det er sgu nok den samme polske mafia som har nakket mine vinduesviskere - møg-tyveknægte
Ja jeg tror nok jeg opfandt nogle nye bandeord da jeg stod der ved det tomme cykelstativ (og det var da også noget at stjæle )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128