Vil ikke have erstatning, vælling - hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. august 2010

baby2010

Hej piger, 

mor er træt... Mor har brug for en pause fra amning 24-7!!! Derfor prøver jeg selvfølgelig MME - det gider Alfred ikke, bliver rasende  Så prøver jeg vælling her til aften, men med samme dårlige resultat 

Kunne jeres unger lide hhv. MME og vælling osv. med det samme, eller måtte i tilvænne? Eller lærte de aldrig at gide det?

Gode råd/erfaringer modtages med kyshånd som altid

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Valle81

baby2010 skriver:

Hej piger, 

mor er træt... Mor har brug for en pause fra amning 24-7!!! Derfor prøver jeg selvfølgelig MME - det gider Alfred ikke, bliver rasende  Så prøver jeg vælling her til aften, men med samme dårlige resultat 

Kunne jeres unger lide hhv. MME og vælling osv. med det samme, eller måtte i tilvænne? Eller lærte de aldrig at gide det?

Gode råd/erfaringer modtages med kyshånd som altid

Julie

Hvis du har lyst så prøv at købe Hipp økologisk mme - det er så super.

Da jeg stoppede med at amme Asta var jeg gennem samtlige mærker uden held indtil min kusine nævnte dette - og så slugte hun bare:0)

Det er et super produkt og jeg sværger kun til det - min SP har sagt at det er fuldt ud på niveau med alle andre produkter:0)

Anmeld

18. august 2010

baby2010

Valle81 skriver:

itor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

Hvis du har lyst så prøv at købe Hipp økologisk mme - det er så super.

Da jeg stoppede med at amme Asta var jeg gennem samtlige mærker uden held indtil min kusine nævnte dette - og så slugte hun bare:0)

Det er et super produkt og jeg sværger kun til det - min SP har sagt at det er fuldt ud på niveau med alle andre produkter:0)

Tak for tippet, men jeg kan ikke bruge det, desværre, fordi man mand er meget allergisk, så Alfred må kun få Nutramigen fra apoteket...

Anmeld

18. august 2010

N&J

Min datter ville kun tage de brikker med mme, ikke andet, en dyr løsning, men det virkede.. 

Anmeld

18. august 2010

Valle81

baby2010 skriver:

Tak for tippet, men jeg kan ikke bruge det, desværre, fordi man mand er meget allergisk, så Alfred må kun få Nutramigen fra apoteket...

Så kan jeg ikke hjælpe dig - Asta er selv testet positiv for at blive allergiker  - men det der nutramigen er jo "forfærdeligt" det smager intet lig modermælkserstatning - det lugter så fælt og smager fælt - prøv at smage din egen modermælk og så det.

SÅ jeg måtte sige mad eller allergi - og maden sejrede - men jeg forstår fuldt ud.

Hmm - har ingen råd andet end at prøve og prøve - men tror den bliver svær når det er det han skal have - sorry:0(

Anmeld

18. august 2010

Lise

Simon ville først have mme og vælling da jeg stoppede med at amme. Jeg ammede indtil han var 7 mdr, og tog da en pille der stoppede produktionen, for jeg var også TRÆT!!! Og dagen efter tog han flasken - og så var det sgu lige meget hvad jeg proppede i den...

Lille Casper kan ikke lide Nutrimigen. Han kan godt lide Nan og Allomin. Bedst Nan. Allomin går an. Men Nutrimigen - nej tak! Han har ikke prøvet vælling.

Min sp siger at Nutrimigen smager dårligt, men jeg har ikke selv smagt det.

Anmeld

18. august 2010

Bom

Du kan få et andet mærke på apoteket der hedder Profylac, det er også allegi venlig...

Men skal ikke kunne sige og han vil have det.. Min datter skal nemlig også have allegi venlig og fik nutramigen og profylac og vide ude på sygehuset..

Anmeld

18. august 2010

baby2010

Ak ja, jeg er også virkelig ved at BRÆKKE mig over det Nutramigen!!! Godt at høre jeg ikke er den eneste. Jeg er bare så bange for det allergi altså... Men samtidig trækker en middag med spandevis af drinks og god rødvin også temlig meget... "SUK" glæder mig til at min krop ikke længere tilhører Alfred - men mere mig selv (og lidt min mand hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.