Av av voldsom hovedpine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Ann.

Ja det er hvad jeg har - det sidder mest i den ene side af hovedet. Underligt, men av det gør ondt! 

Nogen der har nogle ideer til hvordan man slipper af med sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

B&J

TrineLærke skriver:

Ja det er hvad jeg har - det sidder mest i den ene side af hovedet. Underligt, men av det gør ondt! 

Nogen der har nogle ideer til hvordan man slipper af med sådan noget?

sove en halv time eller en time drikke vand tage en panodil jaaa hvis du har kæreste prøv af lad ham massere dig nogle gange forsvinder den også især omkring nakken

Anmeld

18. august 2010

AnneBJ

Har du fået nok at spise? Drikke? Og har du tildens til migræne?

Kunne det lyde som om, når det er den ene side af hovedet... Men altså, væske, evt. 2 panodiler, koldt, mørkt rum, hvor der er stille - og sov til imorgen..

Anmeld

18. august 2010

Ann.

B&J skriver:

sove en halv time eller en time drikke vand tage en panodil jaaa hvis du har kæreste prøv af lad ham massere dig nogle gange forsvinder den også især omkring nakken

Har prøvet panodil og vand - ja min kæreste er ikke hjemme lige nu, men kan være jeg kan lokke ham til at give massage når han kommer hjem.

Anmeld

18. august 2010

B&J

TrineLærke skriver:

Har prøvet panodil og vand - ja min kæreste er ikke hjemme lige nu, men kan være jeg kan lokke ham til at give massage når han kommer hjem.

jep eller sex den virker også

Anmeld

18. august 2010

Ann.

AnneBJ skriver:

Har du fået nok at spise? Drikke? Og har du tildens til migræne?

Kunne det lyde som om, når det er den ene side af hovedet... Men altså, væske, evt. 2 panodiler, koldt, mørkt rum, hvor der er stille - og sov til imorgen..

Jeg ved ikke om jeg har migræne? Men har tit sådan ret voldsomme hovedpiner og der hjælper panodil altså bare ikke 

Anmeld

19. august 2010

TbCp

TrineLærke skriver:

To panodiler + 1 ipren hjælper rigtig godt!!!
Ofte, når jeg har hovedpine kan to panodil zapp ikke tage det.... men tager jeg en ipren oveni så letter hovedpinen meget hurtigt...

Håber du har det bedre idag.

Anmeld

19. august 2010

louisevl

TrineLærke skriver:

Jeg ved ikke om jeg har migræne? Men har tit sådan ret voldsomme hovedpiner og der hjælper panodil altså bare ikke 

Kan godt lyde som migræne når du skriver det er voldsom hovedpine og i den ene side af hovedet. Døjer selv med det

Hvis det er migræne kan du få en recept ved dine læge til nogle piller når du har det og de hjælper rigtig hurtigt....

God bedring med hovedpinen

Anmeld

19. august 2010

oerbaek

Jeg har også tit kraftig hovedpine og engang i mellem er det så jeg ser små sorte pletter for øjnene... Panodil virker ikke på mig så jeg tager to Ipren det tager det væreste. Ellers går jeg simpelthen i seng og sover.

Ellers kan man tage en panodil og en ipren det hjælper også ret hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.