Kolbøtte :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. august 2010

TbCp

Trods den lidt dumme eftermiddag så fik vi ellers lige smil på læben her til aften

Liva skulle absolut ikke i seng og kom hele tiden ind til mig i soveværelset....
Jeg forsøgte gang på gang at putte hende... men lige lidt hjalp det...

Hun kravlede lidt rundt i sengen hos mig og så lige pludselig begyndte hun at slå kolbøtter.... bare sådan uden videre

Hvor hun har lært det ved jeg ikke... men moren blev selvfølgelig ellevild og måtte hente faren der også skulle se det...

Og så fik Liva lige købt sig 1/2 time mere inden hun kom i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

anna-jonas

Griner..........hvad mon hun finder på i morgen så.........??? hoppe på tungen??

Det er da vist tidligt at kunne det, er det ikke?? Hun er en dygtig bandit, hende Liva.

Knus Mette

Anmeld

19. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Griner..........hvad mon hun finder på i morgen så.........??? hoppe på tungen??

Det er da vist tidligt at kunne det, er det ikke?? Hun er en dygtig bandit, hende Liva.

Knus Mette

Hun forsøgte ellers, til at starte med, fuldstændig at ignorere mine "nu skal du i seng Liva!" og spurgte bare "Hvad laver du mor?"... nok 10-15 gange i træk

Man gør alt for liiiiiige at blive oppe lidt længere

Anmeld

19. august 2010

lion

TbCp skriver:

Trods den lidt dumme eftermiddag så fik vi ellers lige smil på læben her til aften

Liva skulle absolut ikke i seng og kom hele tiden ind til mig i soveværelset....

Hun kravlede lidt rundt i sengen hos mig og så lige pludselig begyndte hun at slå kolbøtter.... bare sådan uden videre

Hvor hun har lært det ved jeg ikke... men moren blev selvfølgelig ellevild og måtte hente faren der også skulle se det...

Dygtige Liva.

Alt for ikk at komme i seng.

Anmeld

20. august 2010

Ni-ko-li-ne

hvor godt! det er med at gemme de gode ting til man kan udnytte dem lidt...

hun kan sikkert også gå på hænder... men det får i først at se næste gang der skal "købes" tid

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor godt! det er med at gemme de gode ting til man kan udnytte dem lidt...

hun kan sikkert også gå på hænder... men det får i først at se næste gang der skal "købes" tid

Hahahaha ja det kan være

Anmeld

22. august 2010

JustAnotherName

Sjovt, dét gjorde Bianca også bare pludselig en dag. Nu ligger hun også i sengen og slår kolbøtter, mens hun mumler og små-synger, når hun ikke lige kan falde i søvn ....

De skøre små krudtugler !!!  

Anmeld

23. august 2010

ChatH

TbCp skriver:

HA HA hun er altså fantastisk!!

Men det er jo også fedt når far og mor så alligevel bliver imponeret og giver sig lidt

Anmeld

23. august 2010

Karo

Hvor er hun dog bare skøn

God gået Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.