Kan denne tattoo blive mindre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.067 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Kloster

Hej.

Jeg har surfet en del rundt på nettet efter ideer til tattoo til mig. Jeg har i tankerne at få en på indersiden af mit håndled. Dette pga jeg er en offentlig person og pga jeg her kan gemme den med fx ur ell bluse. Jeg synes at når en tattoo sidder på indvendige side af håndledet, er den gemt lidt af syne..

Har fundet den her, men er vist lidt stor til håndledet. Mon den kan blive mindre og stadig smuk??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

saxa

Jo self kan den blive mindre - og er sikker på den ikke bliver mindre smuk af det.. Flot tattoo ellers!!

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

Det tror jeg godt den kan, men tror måske den mister ldt af "enkelheden".. Den kan nok virke lidt mere kompakt.

Jeg må dog lige sige, at jeg ikke forståd du vælger at få en tattoo et sted hvor du tænker så meget over, hvordan den kan gemmes. Jeg er i samme branche som dig, og vi m hverken bruge ur eller lange ærmer.. Derfor er håndledet ikke en mulighed for mig, fordi min fagperson "ændres".... Nå, bare en tanke

Flot tattoo!

Anmeld

18. august 2010

TTM

Ja det tror jeg sagtens, nu hvor den er mindre pga billedets str er den stadig smuuuk! Bare du finder en ordentlig tattovør, og spørg hellere en del forskellige steder, se deres tidligere arbejde og hvis du kan få dem til og tegne den først så du kan få et indblik i om de er gode nok... Det er jo et varigt minde
(Fik selv ikke gjort disse ting, og måtte efterfølgende have en anden til og rette min knap så kønne tus )

Anmeld

18. august 2010

o0sus0o

self. kan den det, mit råd til dig vil dog være at ændre lidt i den så det ikke bliver en kopi af den, så det kan blive din hel egen ved bare og ændre nogle små ting men gå til en proff. så kan han gså lave ændringerne. bare et lille råd her fra

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg tror sagtens den kan gøres mindre NOGLE steder. Stjernerne kan nok ikke for så kommer de til at ligne prikker.

Men tag billedet med ind til en rigtig god tatovør og vis ham den. Hvis det er den rigtige så kan han lave noget smukt til dig så kommer til at ligne denne... han vil sikkert ændre i den for at det bliver "hans værk"...

Anmeld

18. august 2010

Kloster

Fandt også bl.a dem her.... Men kan bedst lide den tattoo i første indlæg.

Har I andre meninger til håndledets inderside?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2010

Kloster

kitty skriver:

Det tror jeg godt den kan, men tror måske den mister ldt af "enkelheden".. Den kan nok virke lidt mere kompakt.

Jeg må dog lige sige, at jeg ikke forståd du vælger at få en tattoo et sted hvor du tænker så meget over, hvordan den kan gemmes. Jeg er i samme branche som dig, og vi m hverken bruge ur eller lange ærmer.. Derfor er håndledet ikke en mulighed for mig, fordi min fagperson "ændres".... Nå, bare en tanke

Flot tattoo!

Hej hej.

Jeg jeg ved det godt mht branchen. Jeg har en tattoo i lysken, som self sidder meget privat. Kunne godt tænke mig en tattoo, jeg kunne vise lidt frem, når jeg ville og gemme lidt væk, når jeg ville.

Overvejede også på foden, men har hørt, de falmer rigtig hurtigt.

Min leder har en tattoopå siden af sit underben. Intet problem i det, men jeg ved jo ikke, hvor jeg er om 10 år. Tænk hvis jeg sidder på kommunekontoret....

Har du en fin idé til, hvor jeg så kunne få en henne??

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg ville også gerne have en tatto på håndleddet på et tidspunkt, men valgte at få en oppe på ryggen øverste oppe i stedet for. For den kan man stadig vise frem når man har lyst og gemme væk når man f.eks. skal på arbejde!

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

Kloster skriver:

Hej hej.

Jeg jeg ved det godt mht branchen. Jeg har en tattoo i lysken, som self sidder meget privat. Kunne godt tænke mig en tattoo, jeg kunne vise lidt frem, når jeg ville og gemme lidt væk, når jeg ville.

Overvejede også på foden, men har hørt, de falmer rigtig hurtigt.

Min leder har en tattoopå siden af sit underben. Intet problem i det, men jeg ved jo ikke, hvor jeg er om 10 år. Tænk hvis jeg sidder på kommunekontoret....

Har du en fin idé til, hvor jeg så kunne få en henne??

Jeg tænker du sagtens kan få den på håndledet, men jeg synes det er synd at bruge mange kræfter på at overveje, hvordan den kan gemmes... Men jeg forstår dig fuldt ud! For ja, vi har bare en "profil" der skal tiltale mennesker, og vække tillid, og det er kun små ting der kan gøre det svært for os.

Jeg har arbejdet sammen med flere der er tattoveret på håndledet, og har aldrig set/hørt nogle kommentarer... Jeg ved bare at det ikke er en mulighed for mig. Ikke lige nu, måse hvis du spørger mig om et år, så har jeg ændret mening

Jeg synes din ide er sød og diskret, og tænker du sagtens kan "bære" den på arbejde. Jeg er bare ikke personligt klar til det, eller hvordan skal det siges!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.