Kæmpe puslekrise...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. august 2010

L-Mortil3

Ja, jeg tror simpelthen jeg er nået dertil hvor jeg sætter Liam til salg

Nu har jeg i bum bum knap 3 mdr, kæmpet med en arrig banan af en bøf ved hver pusle/skifte situation, han nægter pure at ligge på ryggen og skriger som fik han stokkeslag

Jeg har prøvet at skifte ham på gulvet/sofaen/sengen og med forskellige sager at kigge på, men lige lidt hjælper det

Jeg er bare HELT tom for ideer til hvordan vi får hyggen tilbage, eller om ikke andet bare 10 sek. ro til at flå bleen af og putte en ny på

Der er ro, hvis han må stå op, eller sidde på alle 4 under pusle/skiftning, men det er IMMERVÆK svært at skifte lorteble på den måde

Hvad gør i andre? Har i nogle gode råd?

Jeg er simpelthen begyndt at have ham på potten morgen og aften, og sparer således hele 2 bleskift (Mors dygtige dreng) ...

GODE RÅD ER VELKOMNE!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

pussepige

Har samme problem her og sådan har han været de sidste 3 mdr og er det stadig.. Har ikke fundet nogen fidus endnu til at det går bedre..

Anmeld

18. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Åh, hvor jeg husker det fra Luka af. Han lå også og vred sig rundt og det endte altid med, at man havde lort over det hele. Lige pludselig stoppede det bare fra den ene dag til den anden. Jeg kan ikke fortælle hvad jeg gjorde

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Nu har jeg i bum bum knap 3 mdr, kæmpet med en arrig banan af en bøf ved hver pusle/skifte situation, han nægter pure at ligge på ryggen og skriger som fik han stokkeslag

Jeg har prøvet at skifte ham på gulvet/sofaen/sengen og med forskellige sager at kigge på, men lige lidt hjælper det

Jeg er bare HELT tom for ideer til hvordan vi får hyggen tilbage, eller om ikke andet bare 10 sek. ro til at flå bleen af og putte en ny på

Der er ro, hvis han må stå op, eller sidde på alle 4 under pusle/skiftning, men det er IMMERVÆK svært at skifte lorteble på den måde

Jeg er simpelthen begyndt at have ham på potten morgen og aften, og sparer således hele 2 bleskift (Mors dygtige dreng) ...

GODE RÅD ER VELKOMNE!!!

Laura har lige haft en periode, hvor hun skreg som pisket HVER gang, hun skulle skiftes Det har varet i ca. 14 dage, men nu er hun "kun" sur et par gange om dagen Sååå det går over! Jeg har ikke selv fundet et middel til det, men tror det er en fase

Jeg overvejer at sætte Laura på potten nu også. Vi prøvede for en 1½ måneds tid siden, men hendes lille numse røg ned i potten, så det var nok lidt for tidligt Nu tror jeg dog hun er klar...

K.h. Linda

Anmeld

18. august 2010

bullerbassen

Heller ingen gode råd herfra - Vi kæmper også en evig kamp ved bleskift... Uden og få L... over det hele

sejt han kan gå på potte  Har faktisk også tænkt på at sætte Silas på , men min svigerinde kikkede underligt , da jeg nævnte det

Må man spørge hvordan du praktiskere det ? Altså tisser han derpå ?

Anmeld

18. august 2010

millesofie

Line&Liam skriver:

GODE RÅD ER VELKOMNE!!!

ja jeg har en pige på 8½ mån og hun begyndte at skabe sig for godt en mån siden

jeg har simplhen bare holdt fast i at hun skulle ligge på rykken på puslebordet og ingen andre steder jeg har sagt til hende med fast stemme NEJ du skal ligge pænt.. og nu lysner det hun vender sig ikke lige så ofte (måske 4 dage om ugen ) og vi har hyggen tilbage

jeg læste et sted at man ikke skal være i tvilv om at det man gør er rigtigt, men skal gøre det og tro på at det er rigtigt, det gør så at barnet forstår at nu mener mor hvad hun siger.. det tager lidt tid men det virker

Anmeld

18. august 2010

L-Mortil3

toboli skriver:

Heller ingen gode råd herfra - Vi kæmper også en evig kamp ved bleskift... Uden og få L... over det hele

sejt han kan gå på potte  Har faktisk også tænkt på at sætte Silas på , men min svigerinde kikkede underligt , da jeg nævnte det

Må man spørge hvordan du praktiskere det ? Altså tisser han derpå ?

Lige når han er vågnet så tager jeg nattøj og ble af, og så får han lov at sidde på potten en 5-6 minutter, mens jeg gør hans tøj klar, børster mit hår og tænder, når jeg tager ham af har han somregel tisset en ordentlig tår, er man heldig er der en lille gave også .

Samme princip om aftenen, tøjet af, jeg gør nattøj og natble klar og sådan, og så (ikke så tit) ligger der en tissetår til mor

Anmeld

18. august 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Lige når han er vågnet så tager jeg nattøj og ble af, og så får han lov at sidde på potten en 5-6 minutter, mens jeg gør hans tøj klar, børster mit hår og tænder, når jeg tager ham af har han somregel tisset en ordentlig tår, er man heldig er der en lille gave også .

Samme princip om aftenen, tøjet af, jeg gør nattøj og natble klar og sådan, og så (ikke så tit) ligger der en tissetår til mor

Hans potte er sådan en "AND" den er formet som det lyder, som en and, med stort hoved med håndtag så han selv kan holde

Anmeld

18. august 2010

Plysbjørnen

Line&Liam skriver:

GODE RÅD ER VELKOMNE!!!

Prøv at give ham en lille stykke legetøj eller en creme han kan lege med.... Det plejer at virke her i huset...

Anmeld

18. august 2010

bullerbassen

Line&Liam skriver:

Det må jeg sige, det er flot..  Han er jo ikke så gammel vel ?

Tror også jeg vil prøve må på loftet og hente potten fra de store ..

De er ski da et forsøg værd - om ikke andet så øvelse gør mester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.