Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du blødt i graviditeten uden der var noget galt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.859 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2010

MetteT

Ja som spørgsmålet lyder..

Har du blødt i din graviditet uden der var noget galt.?

Og hvor langt har du været henne da det skete?

Har nemlig selv, siden i morges haft brunligt udflåd, uden det gør ondt.. Og er bare så pisse nervøs!! Har været til læge og han mente ikke der var noget galt men henviste mig til en scanning i morgen.. Men fuuuuuck der er lang tid til 10.35 i morgen!

Da jeg ventede Kathrine oplevede jeg det samme, hvor der heldigvis ikke var noget galt, men er sgu så nervøs..

Knus Mette (10+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

saxa

Nej det har jeg aldrig selv oplevet.. Men har ofte hørt om det.. Så længe det ikke er frisk blod vel?!? Men ja, der er sq langt tid til i morgen, især når man er nervøs.. For alt er helt som det skal være..

Anmeld

18. august 2010

Lady Marion <3

MetteT skriver:

Ja som spørgsmålet lyder..

Har du blødt i din graviditet uden der var noget galt.?

Og hvor langt har du været henne da det skete?

Har nemlig selv, siden i morges haft brunligt udflåd, uden det gør ondt.. Og er bare så pisse nervøs!! Har været til læge og han mente ikke der var noget galt men henviste mig til en scanning i morgen.. Men fuuuuuck der er lang tid til 10.35 i morgen!

Da jeg ventede Kathrine oplevede jeg det samme, hvor der heldigvis ikke var noget galt, men er sgu så nervøs..

Knus Mette (10+6)

Ja   fra 12-19 uge ca .. Styrtblødte over flere omgange   Var møg nervøs men scanningerne var helt normale ,, Tillykke i øvrigt , anede slet ikke du var gravid igen

Anmeld

18. august 2010

Topp

har svaret ja - frisk blod - 20 uger henne. kom til scanning og det viste sig det er fordi min moderkage ligger foran livmodermunden. og derfor kan blødning godt komme i forbindelse med feks. overanstrængelse eller sex - så alt var fint fint....

Anmeld

18. august 2010

Silas&Mille

Har stemt ja.

Da jeg var omkring 7-8 uger henne have jeg en frisk blødning, ikke ret meget, men den var der. 

Nervøsiteten meldte sig også med det samme, men tog en test 5 dage senere (kunne ikke komme til jordemoder uden at skulle kører 200 km, da min egen var på ferie) og den viste klart positiv endnu.

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Jeg mener jeg havde noget brunligt noge med Lucas men først sidst i graviditeten MENER jeg. 

Ihh søde husk og skriv til mig i morgen. 

Anmeld

18. august 2010

Mirakel baby

Ja. Brunligt fra uge 5-9 ca, og i uge 12/13 blødt helt frisk blod. Jeg fik at vide på skadestuen at jeg skulle tage hjem og vente til nakkefoldscanningen ugen efter. En af de værste uger i mit liv, men der var heldigvis en frisk lille én derinde.

Har hørt at det er meget normalt med det brunlige udflåd. Held og lykke

Anmeld

18. august 2010

Mathilde

Ja jeg blødte friskt blod første gang i uge 6, så brunligt i uge 17 og igen i uge 24, hvor jeg kom til ekstra scanning...Men der var intet galt

Anmeld

18. august 2010

mortilnoahogmelina

Jeg har os stemt ja .

- Jeg begyndte at bløde uge 7 , det startede en halv time før jeg skulle til læge første gang , jeg fortalte det til lægen men de mente bare jeg skulle tage hjem og tage den med ro , jeg fik så utrolig ondt i maven om aftnen og tog til vagt læge , han sendte mig hjem med besked om at ringe til egen læge imorgen tidlig , det gjorder jeg og jeg fik straks en tid til scanning , det viste sig at der intet var galt , men at jeg bare havde fået en lille rift på et blodkar , og at rigtig mange kvinder bløder inde for de første 12 uger i graviditeten .

Jeg tog hjem med en dejlig fornemmelse i maven om at der intet var galt og jeg er nu 20+5 og alt er bare helt perfekt , har ikk oplevet nogen blødninger efter

rigtig meget held og lykke til dig , jeger sikker på der ikk er noget galt med din lille baby

Stort knus herfra

Anmeld

18. august 2010

N&J

Ja, blødte frisk blod da jeg var 11 uger henne i 3 dage før det aftog, og har en sund rask pige den dag i dag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.