ventetøj hvor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. august 2010

BabyAnno2012

Go´aften piger.

Jeg er i skrivende stund 8+6 uger henne og er allerede nået dertil hvor jeg ikk kan være i nogle bukser udover mine leggins.

hvor kan jeg finde pænt ventetøj i str 48 ca uden at det koster en million? brugt og pænt ventetøj har også interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Low

H&M og Bilka

Anmeld

18. august 2010

4kløver

Prøv gul og gratis..  jeg kiggede selv da jeg var gravid. syndes der var meget.. men fik aldrig brug for jeg ikke blev så stor

Men håber næste gang at jeg bliver stor

Anmeld

18. august 2010

cdinesen

Jeg køber i H&M, det er god behageligt og sidder godt, og så er det også billigt!

Anmeld

19. august 2010

quar20

H og M har jeg købt mig i og jeg er super glad for det..! Desuden har jeg via bestsellers hjemmeisde købt nogle leggins som også bare er alt for lækre.. =)  Tit kan du også søge på google på billigt ventetøj - også kommer der jo flere sider op med en masse fedt tøj.. =) også til billige penge.. =)

Anmeld

19. august 2010

mullesmith2

Jeg vil også sige h og m og så bilka, de har op til størrelse 48 i mammatøj som det hedder. Det er ret svært at finde noget der er større end 48 syntes jeg, har ikke selv haft held med det nogen steder, men det er heller ik nødvenig med alt det elastik der er om maven i ventebukser

Anmeld

19. august 2010

HDA2311

På Qxl og Trendsales kan man finde mange fine brugte ting - både til dig og baby

Anmeld

19. august 2010

Mira0911

Føtex og Bilka... Synes de har noget lækkert...

Anmeld

19. august 2010

Maise

BabyAnno2011 skriver:

Go´aften piger.

Jeg er i skrivende stund 8+6 uger henne og er allerede nået dertil hvor jeg ikk kan være i nogle bukser udover mine leggins.

hvor kan jeg finde pænt ventetøj i str 48 ca uden at det koster en million? brugt og pænt ventetøj har også interesse

jeg har 3 kjoler fra milker i strik str. XL - super lækkert til vinter. De to af dem kan bruges efter som ammekjoler også i sort og en i grå.

Dertil en i grå med lilla kanter på arme forneden og i halsen og så i strik str xl.

De kan udvide sig stort og trækkes ind ved vask. er næsten som nye. kostede fra nypris 600 pr. stk. sælges til 300 pr stk.

har og ammebluser i strik en sort og en lilla str. xl fra milker. 250 pr. stk 450 fra ny.

er du interreseret i billeder?? De er super fine.

mvh Maise

Anmeld

19. august 2010

BabyAnno2012

Vil meget gerne se billeder

min mail er : supermom05@live.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.