ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Dia

Hej piger. Så kan jeg desværre også melde mig ind under dette forum. Efter at min mand og jeg har prøvet på at blive gravide i 10 måneder, er jeg nu startet i behandling. I følge min gynækolog er vores problem, at jeg ikke modner mine æg nok. Efter at have taget Pergotime hormoner var jeg i dag hos gynækologen, og han kunne konstatere, at der ingen ændring var i forhold til mine æg, dog var min slimhinde vokset graftigt, hvilket han undrede sig over. Er der nogen, der ved noget om det? Undskyld, det lange indlæg, er bare lidt ked af det, fordi jeg virkelig havde håbet, at hormonerne ville have hjulpet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

ved desværre intet om dette emne... men ville lige sende dig et  Håber for jer at i snart skal have bebse

Anmeld

18. august 2010

Maise

Dia skriver:

Hej piger. Så kan jeg desværre også melde mig ind under dette forum. Efter at min mand og jeg har prøvet på at blive gravide i 10 måneder, er jeg nu startet i behandling. I følge min gynækolog er vores problem, at jeg ikke modner mine æg nok. Efter at have taget Pergotime hormoner var jeg i dag hos gynækologen, og han kunne konstatere, at der ingen ændring var i forhold til mine æg, dog var min slimhinde vokset graftigt, hvilket han undrede sig over. Er der nogen, der ved noget om det? Undskyld, det lange indlæg, er bare lidt ked af det, fordi jeg virkelig havde håbet, at hormonerne ville have hjulpet....

velkommen herindejeg tænker om det er fordi du skal til at have menstruation at din slimhinde er vokset??

Selv har jeg PCOS og var 2,5 år om at lave Clara, vores pige på snart 8 måneder.

jeg fandt først ud af at jeg havde det efter de to år. jeg begyndte at spise pcos kost og motion med 10 kg vægttab. det var meningen at jeg også skulle være startt på pergotime fordi mine æg ikke monedes store nok til når jeg havde æg løsning, men blev så gravid på naturlig måde.

hmm jeg fik af vide at hvis pergotime ikke virkede på mig skulle jeg have et andet præperat, som jeg ikke kan huske hvad hedder.

hvad er planer så fremover?? mere pergotime eller andet præperat??

mvh Maise

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

Ved desværre ikke noget om hormoner, da jeg selv først starter i hormonbehandling i næste uge.

Jeg vil blot byde dig velkommen i gruppen, selvom det ikke er den bedste gruppe at melde sig i. Brug os endelig, og kom med alle dine spørgsmål. Der er altid nogen der kan svare, eller komme med en trøstende/støttende bemærkning!

Er ked af at hormonerne ikke virkede som ønsket, men jeg håber i finder en ny løsning der giver gevinst!

Anmeld

29. august 2010

Dia

Tak for de søde velkomsthilsner og tillykke med din datter, hvor dejligt at høre, at det kan lykkes  Jeg har været hos endnu et gynækologbesøg og fået at vide, at jeg får ægløsning i morgen, har liget taget en sprøjte med hormoner i dag, og så skal jeg insemineres i morgen, så det bliver spændende!

Anmeld

29. august 2010

MM1987

Velkommen til, selvom det er en trist anledning. Eller man kan jo også vælge at kigge positivt på det, for det betyde jo du er kommet i behandling, og det er en god ting, når det nu ikke vil lykkes på den "gammeldags" facon. 

Jeg kender desværre ikke noget til den "diagnose" du har fået, dog har jeg PCO, og det har lidt den samme betydning, at jeg ikke får ægløsning af mig selv fordi mine æg ikke modner nok. 

Jeg har prøvet at modne et æg på pergotime og så har jeg også prøvet at der slet ikke var nogen på pergotime, så det kan være forskelligt fra gang til gang. Men godt der kom skub i det og du skal insemineres nu. 

Man giver nogen gange gonal-f udover pergotime (jeg har fået det i 3 dage i dagene efter pergotime, det er en sprøjte), men så risikere man også for mange æg, og hvis der er over 3-4 æg inseminere man ikke. 

Det gælder om at finde den rette dosis til dig, men samtidig kan det give et forskelligt resultat fra gang til gang. 

Held og lykke med det.

Anmeld

30. august 2010

Dia

Mange tak skal du have  Har du prøvet at blive insemineret flere gange? Jeg blev insemineret i dag, men han kunne konstatere, at min ægløsning var faldet på et tidspunkt fra i går aftes og inden jeg var kommet op til ham, men håber da, at der er en chance alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.