Mad fra fryseren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Daisy

Ja jeg er ved at gå i gang med ( for mig ) et ambitiøst projekt: Madplan og mad i fryseren Jeg er helt med på aftensmaden, men er lidt i tvivl med bageværk ( Brød, pizzasnegle, pølsehorn og kager ) Hvordan bliver det optøet, og skal det lunes i ovnen bagefter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

o0sus0o

det jeg gør hvis jeg har lavet pizza snegle eller pølsehorn jeg optør dem først og så på 100 grader i 10 min så de lune

Anmeld

18. august 2010

Daisy

susan_bagger skriver:

det jeg gør hvis jeg har lavet pizza snegle eller pølsehorn jeg optør dem først og så på 100 grader i 10 min så de lune

Ok takker

Anmeld

18. august 2010

Sabrina2014

Altså, jeg går på bager uddannelsen lige pt, vil sige det bedste du kan gøre er nok at lade det ligge natten over og tø op, og så ind i ovnen ved svag varme, helst varmluft

Anmeld

19. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

SabrinaL skriver:

Altså, jeg går på bager uddannelsen lige pt, vil sige det bedste du kan gøre er nok at lade det ligge natten over og tø op, og så ind i ovnen ved svag varme, helst varmluft

Ja, altid godt at lade det tø op først hvis tiden er til det!

Anmeld

19. august 2010

Sabrina2014

Alexis skriver:

Ja, altid godt at lade det tø op først hvis tiden er til det!

Lige præcis, synes det giver verdens bedste smag når man tager sig tid til maden .. :-D

Anmeld

19. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

SabrinaL skriver:

Lige præcis, synes det giver verdens bedste smag når man tager sig tid til maden .. :-D

Lige mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.