Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg tror de må få alle frugter, men hold lidt igen med banan og jordbær.
prøv med noget melon, appelsin eller lign.
linselouise skriver: jeg tror de må få alle frugter, men hold lidt igen med banan og jordbær. prøv med noget melon, appelsin eller lign.
lillespurv19 skriver: Har ikke turder prøve jordbær da hendes mave er meget sart, men melon tror jeg kunne være et hit er det alle slags melon hun må få?
Har ikke turder prøve jordbær da hendes mave er meget sart, men melon tror jeg kunne være et hit er det alle slags melon hun må få?
Ja, prøv vandmelon og honningmelon, det elsker de! Og ellers kan du også prøve med pære
linselouise skriver: Ja, prøv vandmelon og honningmelon, det elsker de! Og ellers kan du også prøve med pære
Lone H. skriver: Fik af vide af min sp at julie måtte få alt undtaget appelsiner og kiwier og alt frugt undtaget bananer skulle koges inden julie fik dem
Fik af vide af min sp at julie måtte få alt undtaget appelsiner og kiwier og alt frugt undtaget bananer skulle koges inden julie fik dem
Rollo skriver: Pæremos er et HIT her Har også prøvet nekatarin mos, men det var ikke et hit Min SP siger at man skal vente lidt med banan, da det kan give maveproblemer..
Pæremos er et HIT her Har også prøvet nekatarin mos, men det var ikke et hit Min SP siger at man skal vente lidt med banan, da det kan give maveproblemer..
lillespurv19 skriver: Ja, fandt os ud af at banan gav hård mavse, så det gør vi ikke lige igen
Ja, fandt os ud af at banan gav hård mavse, så det gør vi ikke lige igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128