paris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

SaNiNa

Kæresten og jeg skal i disneyland paris i vores ferie og skal bagefter bo ind i paris...

nu sidder vi lige her til morgen og snakker om vi skal købe os en ordbog så vi ikke komme til at bestille lever eller noget andet mad som ikke falder i vores smag... (oplevede jeg for nogle år siden) eller noget andet vi nu kunne misforstå inegn af os kan ret meget franks.

og så vil jeg osser gerne lige vide hvor mange dage man skal brugte i paris hvis vi skal nå at det meste af byen...

og er det noget vi bare skal/må se opleve?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

Lucky

Uha, Paris er en skøn by:)

Kan anbefale den lille dansk-fransk ordbog fra Politikens Forlag i lommestørrelse! Den har sådan det mest essentielle...
Man kan jo bruge rigtigt lang tid i Paris, hvis man altså vil se alt der er at se.
Men nogle klassikere er jo Eiffeltårnet, Notre Dame (utroligt smuk synes jeg), Louvre, Triumfbuen, Versailles (ligeledes et must for mig hvis jeg er i Paris), Champs Ellyssé. Og så ellers have godt med tid til at gå rundt og opleve atmosfæren og hygge sig på en god café eller tre;) Der er mange flere steder at se, men kan ikke huske navnene...

God tur!:)

Anmeld

10. juli 2008

M&F&C

Og hvis man nu er til sådanne små hyggelige forretninger med alle mulige specielle og sjove ting - så er latinerkvarteret også super hyggeligt :) Moulin Rouge kunne være en mulighed for at spendere lidt ekstra hvis man skal ud og spise :) Men alt i alt, så er en almindelig god gåtur gennem Paris' gader en oplevelse i sig selv - så det er bare at finde bykortet frem :) God tur, og god ferie !!!

Anmeld

10. juli 2008

SaNiNa

vi har lige været inde i odense og købe en bog (top 10 - 24 timer i paris) og et landkort sådan et man plejer at have i bilen:)) for jeg er ikke sted kend kan heller ikke finde tilbage igen...

jeg vil osse rigtig gerne have den lille ordbog med men kæresten mener ikke det er nødvendig men tror bare jeg køber den...

og nu er kæresten lige blevet fyrret:( godt ferien er betalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.