Skideballe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2010

TbCp

Ja jeg ved ikke rigtig om det er Carsten eller børnehaven der skal have den!

Da vi henter Liva kan vi ikke finde hendes madpakker i køleskabet... jeg tjekker så hendes taske i garderoben... og der er de.. både den til middag og eftermiddag samt frugt.... Og de er ikke rørt...

Carsten kommer så i tanke om at han har glemt at lægge dem i køleskabet imorges... nøj der fik jeg lige ondt i maven... har Liva så gået uden mad hele dagen?
Vi spørger pædagogmedhj. på hendes stue, men han ved faktisk ikke om hun har fået noget at spise

Ja jeg ved sgu næsten ikke om jeg skal være sur på Carsten fordi han glemte at lægge madpakkerne i køleskabet eller på børnehaven fordi de ikke lige har brugt 2 min. på at tjekke hendes taske....

Hun kværnede hele sin madpakke på vej hjem i bilen så sulten har hun ihvertfald været.

Pædagogmedhj. ville lige spørge de andre imorgen, så det er vel fint nok.... og så må jeg høre imorgen tidlig hvis der er nogle fra hendes stue....

I altså tror måske bare hun skal blive hjemme hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

otlitrom

Øv, hvor surt!

Jeg tænker at det ikke er første gang at mor og far til et barn har glemt at lægge madpakken i køleskabet. Det må da være sket før! Så jeg tænker at pædagogerne - eller medhjælperne - godt lge kunne smutte ud og kigge i tasken. Eller spørge Liva selv, og hun ikke kunne drøne ud i tasken, og se om der lå noget i den.

Det er virkelig synd for Liva, hvis hun har gået sulten hele dagen. Hun brænder jo masser af krudt af på sådan en dag.

Godt hun er mæt nu

Anmeld

18. august 2010

TbCp

kitty skriver:

Øv, hvor surt!

Jeg tænker at det ikke er første gang at mor og far til et barn har glemt at lægge madpakken i køleskabet. Det må da være sket før! Så jeg tænker at pædagogerne - eller medhjælperne - godt lge kunne smutte ud og kigge i tasken. Eller spørge Liva selv, og hun ikke kunne drøne ud i tasken, og se om der lå noget i den.

Det er virkelig synd for Liva, hvis hun har gået sulten hele dagen. Hun brænder jo masser af krudt af på sådan en dag.

Godt hun er mæt nu

Ja det tænker jeg også

Jeg tager en snak med dem imorgen... håber de har givet hende noget frugt eller andet...

Altså de får frugt formiddag og eftermiddag.... men hun har da også brug for sit rugbrød... har det helt skidt over det...

Anmeld

18. august 2010

anna-jonas

Åhhhhh..............Tina, bli'r sgu' helt ked af det, når jeg læser dit indlæg. De har jo fuldstændig glemt de helt basale behov hos Liva. Man står som forældre og tænker................." Er hun bare et ligegyldigt barn for dem". Jeg mener at man godt kan forlange at basale behov, som spise, drikke, søvn og trøst SKAL kunne varetages forsvarligt, uanset hvor mange eller hvor få personaler der er tilstede.

Synes godt nok, at du skal gå videre til lederen med denne sag...............for det er helt uacceptabelt.

Knus til både dig og Liva.

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Åhhhhh..............Tina, bli'r sgu' helt ked af det, når jeg læser dit indlæg. De har jo fuldstændig glemt de helt basale behov hos Liva. Man står som forældre og tænker................." Er hun bare et ligegyldigt barn for dem". Jeg mener at man godt kan forlange at basale behov, som spise, drikke, søvn og trøst SKAL kunne varetages forsvarligt, uanset hvor mange eller hvor få personaler der er tilstede.

Synes godt nok, at du skal gå videre til lederen med denne sag...............for det er helt uacceptabelt.

Knus til både dig og Liva.

Jeg har tænkt mig at tage fat i dem imorgen og høre hvad der er sket...

Måske de har fundet noget mad til Liva... hvilket jeg virkelig håber.... men synes bare det er så underligt at de slet ikke har kigget i tasken...
Alle kan vel for pokker glemme at få dem lagt i køleskabet.

Det gør rigtig ondt på mig at tænke på hvis hun har siddet uden noget...

Jeg er ellers meget godt tilfreds med stedet, altså jeg skal virkelig vænne mig til det, men har været tryg nok ved at aflevere hende....

Åh hvor jeg håber der er nogle der kan fortælle mig imorgen at hun fik en mad fra en anden eller lign.
Har virkelig ikke lyst til, allerede efter 3 uger, at skulle bitche... men hvis det bliver nødvendigt må jeg jo gøre det....Det er mit barn det handler om.

Anmeld

19. august 2010

LIZO

hvorfor har de ikke ringet til jer.. troedet det var det de gjorde , hvis de ikke kan finde madpakken.. håber da de har givet hende noget andet så..

i liam børnehave har de en fryser fyldt med rugbrød og pålæg. for der sker vist tit i vores børnehave at forældre glemmer mad til børne. og vi har tit smør selv dage hvor de gemmer resten.

for det er noget der bare ikke må ske. håber de har en god forklaring.

Anmeld

19. august 2010

TbCp

LIZO skriver:

hvorfor har de ikke ringet til jer.. troedet det var det de gjorde , hvis de ikke kan finde madpakken.. håber da de har givet hende noget andet så..

i liam børnehave har de en fryser fyldt med rugbrød og pålæg. for der sker vist tit i vores børnehave at forældre glemmer mad til børne. og vi har tit smør selv dage hvor de gemmer resten.

for det er noget der bare ikke må ske. håber de har en god forklaring.

Jamen jeg forstår det heller ikke.....

Jeg spørger her når jeg afleverer, hvis der er en fra hendes stue....

Anmeld

19. august 2010

LIZO

TbCp skriver:

de skal kunne svarer på om hun har fået mad. hvis ikke ville jeg klart tage den med ledern. for det er sq vigtigt hun ikke går og sulter dernede..

Anmeld

19. august 2010

Ida.

TbCp skriver:

Det er bare helt igennem og aldeles uacceptabelt - det skal bare ikke ske altså!!!

Hvad havde de at sige til deres forsvar idag?

Anmeld

19. august 2010

Klitgaard

Håber da godt nok hun fik noget at spise. Jeg arbejder i en børnehave og hvis der er en madpakke der er væk leder vi i samtlige køleskabe og også altid på barnets rum . hvis vi ikke kan finde det finder vi noget til dem det er ikke sikkert vi lige kan fremskaffe nogle rugbrøds madder .men det kan være en potion havregryn og noget frugt eller nogle boller. Hvis forældrerne bor tæt på og ikke går på arbejde ringer vi og høre om de ikke lige kan komme med madkassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.