6 måneder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. august 2010

grinny

Er der nu gået. Det er slet ikke til at tro at der allerede er gået et halvt år, bare lige sådan. Vente tiden har været lang, og er det stadig, men det føles stadig væk ikke som et halvt år!

Kæresten er begyndt at beskylde ham selv for at der ikke er sket noget, han siger det er ham der er noget galt med og jeg prøver virkelig alt hvad jeg kan at forklare ham at det er helt normalt at der går mellem 6-12 måneder, men hvor er det dog bare svært når man måned på måned ser hans triste ansigt. Prøver virkelig på at være optimistisk og fortæller dagligt mig selv at vi nok skal blive gravide og at der er mange som har prøvet lige så lang tid som os, men for hver måned synes jeg bare troen på det hele falder sammen, men det er vel helt normalt?

Ihh, altså, hvor ville jeg bare håbe at folk ikke skulle have problemer med at få så stort et ønske opfyldt, men desværre er det jo sådan verden er skruet sammen.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, andet end bare at komme ud med mine frustrationer! Det er jo et hemmeligt projekt så kan ikke rigtig snakke med andre om det, så hvor er jeg bare lykkelig for at jeg er på den her side.

Ja ok, det blev så lidt længere end jeg havde forventet, tak hvis du har læst med til ende. Det var skønt at komme ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Sabrina2014

Åh, hvor er det synd for jer :/

Håber snart det lykkedes for jer!

Anmeld

18. august 2010

Kløver

grinny skriver:

Er der nu gået. Det er slet ikke til at tro at der allerede er gået et halvt år, bare lige sådan. Vente tiden har været lang, og er det stadig, men det føles stadig væk ikke som et halvt år!

Kæresten er begyndt at beskylde ham selv for at der ikke er sket noget, han siger det er ham der er noget galt med og jeg prøver virkelig alt hvad jeg kan at forklare ham at det er helt normalt at der går mellem 6-12 måneder, men hvor er det dog bare svært når man måned på måned ser hans triste ansigt. Prøver virkelig på at være optimistisk og fortæller dagligt mig selv at vi nok skal blive gravide og at der er mange som har prøvet lige så lang tid som os, men for hver måned synes jeg bare troen på det hele falder sammen, men det er vel helt normalt?

Ihh, altså, hvor ville jeg bare håbe at folk ikke skulle have problemer med at få så stort et ønske opfyldt, men desværre er det jo sådan verden er skruet sammen.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, andet end bare at komme ud med mine frustrationer! Det er jo et hemmeligt projekt så kan ikke rigtig snakke med andre om det, så hvor er jeg bare lykkelig for at jeg er på den her side.

Ja ok, det blev så lidt længere end jeg havde forventet, tak hvis du har læst med til ende. Det var skønt at komme ud med det!

Kender følelsen, vi prøvede næsten 1 år, og jeg blev gravid, i sidste forsøg inden 1 hormonbehandlingen. Kender så absolut følelsen hver gang, om endnu en negativ test.

sender en stor krammer og baby-støv, og håber det snart lykkedes for jer

Anmeld

18. august 2010

Karina p

Ved lige hvordan du har det! Vi prøver på 7. måned nu og ja, man bliver bare så frusteret over at ingenting sker!

Sender dig lige et og håber snart det lykkedes for jer / os.

Mange hilsner Karina 

Anmeld

18. august 2010

grinny

SabrinaL skriver:

Åh, hvor er det synd for jer :/

Håber snart det lykkedes for jer!

Mange tak

Anmeld

18. august 2010

grinny

Karina p skriver:

Ved lige hvordan du har det! Vi prøver på 7. måned nu og ja, man bliver bare så frusteret over at ingenting sker!

Sender dig lige et og håber snart det lykkedes for jer / os.

Mange hilsner Karina 

lige så meget for at det snart sker for jer som jeg gør for os

Det er hårdt bare at gå og vente.

Anmeld

19. august 2010

Chrizzer

Ja kender det også godt, det er så møg frustrerende. Man forsøger at holde modet oppe, og sige i denne månede sker det. Håber snart det lykkedes for jer, og os andre

Anmeld

19. august 2010

Guinevere

Åh, ja... Når først man er klar, så kan det ikke gå hurtigt nok :-) Ventede selv 8 år på mit første barn (behandlinger og adoption), fik ny mand - ventede 3 mdr. Oh, det skulle ikke lyde som om, at du skal skifte manden ud!!! Blot at uanset hvor lang tid der går, så føles det som om, at det er det helt rigtige tidspunkt - og tiden med alle sorgerne er fuldstændig glemt. Ved godt at det er svært at overbevise ventende på.

Krydser fingre for Jer :-)

Anmeld

19. august 2010

Wish upon a star

Vi har prøvet i 1 år og 2 måneder, og vi er blevet tjekket. Ingen af os fejler noget.. Alt er i tip top stand, men der er stadig ikke kommet nogen spire i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.