Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: Ej, hvor FANTASTISK ved du hvilke behandling du skal have, eller er det i skal snakke om ?
Ej, hvor FANTASTISK ved du hvilke behandling du skal have, eller er det i skal snakke om ?
min læge har nævnt IVF. da jans sæd kvalitet er som den er.Men ja det er også det vi skal snakke om, og så skal jeg have en invendig scanning står derHvordan går det hos jer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det går godt. jesper sæd kvalitet, er som den skal være og fik svar på klamydia test igår og den var negativ så nu går jeg og vente på brev så jeg kan få lavede den der undersøgelse med kontraskvæske(staves) også når der er kommer svar på den, skal vi og lige snakke om behandlings muligheder. og kan så komme igang fra første ægløsning, da der ingen vente tid er hos min gynkolog
Miia90 skriver: Det går godt. jesper sæd kvalitet, er som den skal være og fik svar på klamydia test igår og den var negativ så nu går jeg og vente på brev så jeg kan få lavede den der undersøgelse med kontraskvæske(staves) også når der er kommer svar på den, skal vi og lige snakke om behandlings muligheder. og kan så komme igang fra første ægløsning, da der ingen vente tid er hos min gynkolog
hvor er det dejligtHåber det går hurtigt for jer
Smiler.. gør jeg også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128