Hjælp! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Asa

Jeg er nu i uge 39 og kan næsten ikke holde maden nede, bliver rigtig hurtigt mæt og så kommer kvalmen. 

Er der nogen der har det sådan? er også bekymret om opkastningen er farligt for barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

bullerbassen

Hej

Pu ha føler med dig, da jeg ventede tvillinger for 9 år siden. Kastede jeg op konstant de sidste 2-3 måneder. Levede af koldskål, drikke yoghurt og yoghurt..

Men fik alligvel 2 store dejlige unger på 3400 & 2900 ( 35+2 )

Så tror ikke det er farligt for barnet når du er så langt henne, men ved det ikke... Tror måskke mere det kunne være i starten, hvis man taber sig meget

Ville bare lige JEG FØLER MED DIG...

Anmeld

18. august 2010

Asa

Er det rigtigt!? Ja, det er en så dårlig følese at ikke give ens barn nok næring ( selv om den måske gør det aligevæl) men følesen er der  

Men det er beroligende at høre at det ikke kun er mig der har det på den her måde  

Anmeld

18. august 2010

saxa

Er sikker på dit barn nok skal få næring nok.. De er jo nogle små egoister derinde, de skal nok få hvad de skal have, om det så er fra dine depoter, eller det du indtager..

Er selv begyndt at blive mæt vildt hurtigt (og også sulten kort tid efter igen) og det er meget normalt, mavesækken er der jo ikke vildt plads til.. Og trykket gør at mavesyren er forfærdeligt..

Anmeld

18. august 2010

Asa

Deiligt at høre! Så jeg har nok fået lidt mor-instinkt og bliver vilt hurtigt bekymret  

Anmeld

18. august 2010

bullerbassen

Asa skriver:

Er det rigtigt!? Ja, det er en så dårlig følese at ikke give ens barn nok næring ( selv om den måske gør det aligevæl) men følesen er der  

Men det er beroligende at høre at det ikke kun er mig der har det på den her måde  

Tror bestemt den lille får næring nok.... Den skal nok få hvad den skal have, det værste går ud over dig..

Pøj pøj det sidste stykke tid

Jeg var TOTALT grædefærdig tilsidst, havde det SÅ dårligt plagede faktisk lægerne om at tage dem ud ( det ville de selvfølgelig ikke )

Heldigvis kom de tidligere ellers havde jeg ikke overlevet..

Tror aldrig sygeplejerskerne havde set en spise så meget før, jeg ÅD da jeg først havde født

Anmeld

18. august 2010

Asa

Ja, det går meget ud over humøret osv ikke serligt sjovt  

Men så håber jeg at den lille kommer ud snart, så jeg kan spise noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.