Kan I huske, at jeg fortalte om min veninde, som var blevet teenagesur, fordi jeg havde snakket med hende eks-kæreste? Hun er stadig vildt pige-sur, og jeg har egentlig bare været ligeglad med hende siden, jeg har haft den holdning, at det ikke er mig, der har et problem, men hende. Jeg har ikke haft noget problem med hende ind til nu, for nu har hun trådt over grænsen, til gengæld har hun dummet sig gevaldigt, da hun gjorde det. Som jeg fortalte træner vi hund i samme klub, og er der jo på samme tidspunkter tit, sidst vi var det og jeg var kørt hjem, var hun åbenbart begyndt at bagtale mig, fint nok det må hun sådan set selvom, jeg hader bagtaleri, gør det ikke selv, for det kommer altid lige tilbage i hovedet på en selv, men så var hun trådt over grænsen, da hun begyndte at svine Dicte til. Så var de andre gået deres vej, og da jeg kom ud i klubben igår, så kunne jeg ikke mærke noget anerledes andet end at folk var meget støttende omkring, og så var der en veninde, der fortalte, hvad hun havde gjort. Jeg træk på skuldrene, og sagde, at det da var rigtigt at vi ikke snakkede sammen mere, men jeg ikke havde ville bringe det op, for det ikke var et problem jeg havde. Jeg har egentlig været ligeglad i lang tid, men nu er jeg edderspændt rasende, ingen og jeg mener INGEN sviner min lille pige til uden løvemor her træder i karakter, jeg er så rasende gal indeni, at jeg er ved at eksplodere.
Hvad sker der lige for det, heldigvis så ved jeg, at folk er på min side, og at de ikke gider høre på hende, så det er rart at vide, men altså hvor synes jeg ikke, at hun kan være det bekendt.
Anmeld