Jeg er rystet, ked af det, men mest sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Dictes mor

Kan I huske, at jeg fortalte om min veninde, som var blevet teenagesur, fordi jeg havde snakket med hende eks-kæreste? Hun er stadig vildt pige-sur, og jeg har egentlig bare været ligeglad med hende siden, jeg har haft den holdning, at det ikke er mig, der har et problem, men hende. Jeg har ikke haft noget problem med hende ind til nu, for nu har hun trådt over grænsen, til gengæld har hun dummet sig gevaldigt, da hun gjorde det. Som jeg fortalte træner vi hund i samme klub, og er der jo på samme tidspunkter tit, sidst vi var det og jeg var kørt hjem, var hun åbenbart begyndt at bagtale mig, fint nok det må hun sådan set selvom, jeg hader bagtaleri, gør det ikke selv, for det kommer altid lige tilbage i hovedet på en selv, men så var hun trådt over grænsen, da hun begyndte at svine Dicte til. Så var de andre gået deres vej, og da jeg kom ud i klubben igår, så kunne jeg ikke mærke noget anerledes andet end at folk var meget støttende omkring, og så var der en veninde, der fortalte, hvad hun havde gjort. Jeg træk på skuldrene, og sagde, at det da var rigtigt at vi ikke snakkede sammen mere, men jeg ikke havde ville bringe det op, for det ikke var et problem jeg havde. Jeg har egentlig været ligeglad i lang tid, men nu er jeg edderspændt rasende, ingen og jeg mener INGEN sviner min lille pige til uden løvemor her træder i karakter, jeg er så rasende gal indeni, at jeg er ved at eksplodere.  Hvad sker der lige for det, heldigvis så ved jeg, at folk er på min side, og at de ikke gider høre på hende, så det er rart at vide, men altså hvor synes jeg ikke, at hun kan være det bekendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

oo

åh hvor er det LAVT! jeg kan sgu godt forstå løvemoren kommer op i dig!!

Anmeld

18. august 2010

TbCp

OH MY GOD!!!!

Hvor gammel er man lige når man bagtaler/sviner et lille barn til

Du er da vist langt bedre tjent uden hende!

Anmeld

18. august 2010

LIZO

hvor plat.. hvorfor lade det gå ud over dicte fordi hun er sur på dig.. hun må ha en meget dårlig smag i munden..

Anmeld

18. august 2010

Karo

Hold da op en klaphat

Hun er da helt sikkert ikke værd at samle på. Hvem kan få sig selv til at tale grimt om et lille barn

Tror du skal være glad for du slap af med hende.

Anmeld

18. august 2010

Dictes mor

Det er også sådan jeg tænker. Det er lidt sært, de andre derude havde også undret sig meget!

Anmeld

18. august 2010

anna-jonas

Ryst det af dig, søde Camilla................hun er ikke din vrede eller tanker værd. Prøv lige at tænke på, hvor lille et menneske hun må være, når hun har brug for at tale dårligt om en baby??..........for heavens sake..........she needs to grow up.

Sender dig og Dicte varme knus.

Anmeld

18. august 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Ryst det af dig, søde Camilla................hun er ikke din vrede eller tanker værd. Prøv lige at tænke på, hvor lille et menneske hun må være, når hun har brug for at tale dårligt om en baby??..........for heavens sake..........she needs to grow up.

Sender dig og Dicte varme knus.

Du har ret. Jeg burde lade være med at tænke på det, men du ved jo hvordan det er, man kan ikke lade være med at lade det gå en lidt på alligevel, det er ikke rart, når nogen er så sur på en. Men I det her tilfælde tror jeg, at jeg vil benytte mig at både dit og alle andres råd, og trække på skuldrene og sige, det må hun selv rode med, jeg blander mig uden om, og opfører mig som et voksent og fornuftigt menneske istedet

Anmeld

19. august 2010

lion

Dictes mor skriver:

Kan I huske, at jeg fortalte om min veninde, som var blevet teenagesur, fordi jeg havde snakket med hende eks-kæreste? Hun er stadig vildt pige-sur, og jeg har egentlig bare været ligeglad med hende siden, jeg har haft den holdning, at det ikke er mig, der har et problem, men hende. Jeg har ikke haft noget problem med hende ind til nu, for nu har hun trådt over grænsen, til gengæld har hun dummet sig gevaldigt, da hun gjorde det. Som jeg fortalte træner vi hund i samme klub, og er der jo på samme tidspunkter tit, sidst vi var det og jeg var kørt hjem, var hun åbenbart begyndt at bagtale mig, fint nok det må hun sådan set selvom, jeg hader bagtaleri, gør det ikke selv, for det kommer altid lige tilbage i hovedet på en selv, men så var hun trådt over grænsen, da hun begyndte at svine Dicte til. Så var de andre gået deres vej, og da jeg kom ud i klubben igår, så kunne jeg ikke mærke noget anerledes andet end at folk var meget støttende omkring, og så var der en veninde, der fortalte, hvad hun havde gjort. Jeg træk på skuldrene, og sagde, at det da var rigtigt at vi ikke snakkede sammen mere, men jeg ikke havde ville bringe det op, for det ikke var et problem jeg havde. Jeg har egentlig været ligeglad i lang tid, men nu er jeg edderspændt rasende, ingen og jeg mener INGEN sviner min lille pige til uden løvemor her træder i karakter, jeg er så rasende gal indeni, at jeg er ved at eksplodere.  Hvad sker der lige for det, heldigvis så ved jeg, at folk er på min side, og at de ikke gider høre på hende, så det er rart at vide, men altså hvor synes jeg ikke, at hun kan være det bekendt.

Hvor er det  bare for lavt og for meget. Jeg kan godt forstå dig.

Anmeld

19. august 2010

sarahb

hun er helt gakgak... Det er så ledt og så lavt at man skal bringe børn ind i sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.