Vejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2010

rasser32

Hvornår bliver det her vejr bedere

Er da mega fustrende det her !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

charlottekri

ifølge DMI bliver det det samme vejr her i byen de næste 14 dage mindst...

Anmeld

18. august 2010

4kløver

her skulle det stoppe i morgen og et par dage

Anmeld

18. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

hehehe tænkte faktisk selv på at starte denne tråd.. men så du var hurtigere end mig...

HADER REGN syntes det er mega træls man er pladder våd når man skal møde på arbejde og gå i det våde tøj UANSET hvad jeg har på om det er regn tøj eller ej er jeg gennemblødt..... (der er ikke noget der hedder dårligt vejr men dårlig påklædning) F*** det er løgn og kig op dette er beviste

SOL SOL KOM IGEN SOLEN ER MIN BEDSTE VEN - REGN REGN GÅ DIN VEJ FOR JEG HADER DIG

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Fo mig bliver det sommer fra på søndag  BULGARIEN here we come. 

Anmeld

18. august 2010

B&J

KatjaRenee skriver:

hehehe tænkte faktisk selv på at starte denne tråd.. men så du var hurtigere end mig...

HADER REGN syntes det er mega træls man er pladder våd når man skal møde på arbejde og gå i det våde tøj UANSET hvad jeg har på om det er regn tøj eller ej er jeg gennemblødt..... (der er ikke noget der hedder dårligt vejr men dårlig påklædning) F*** det er løgn og kig op dette er beviste

SOL SOL KOM IGEN SOLEN ER MIN BEDSTE VEN - REGN REGN GÅ DIN VEJ FOR JEG HADER DIG

du kunne altid tage et ekstra sæt tøj med og skift på wcet det ville jeg gøre.. for ja regn er super træls men også træls når der er sådan en trykken i luften fordi vi ikke har haft regn i langtid...

Anmeld

18. august 2010

saxa

Her skulle det også se bedre ud fra i morgen.. Men vejret irriterer mig ikke så meget - sys bare det er skønt der er blevet færre grader (især med den VOM jeg render rundt med nu) Meeen derfor behøver det nu ikke at regne hele tiden.. Og har alligevel den holdning: Der er ikke noget der hedder dårligt vejr, men dårlig påklædning.. Sorry KatjaRenee

Anmeld

18. august 2010

B&J skriver:

du kunne altid tage et ekstra sæt tøj med og skift på wcet det ville jeg gøre.. for ja regn er super træls men også træls når der er sådan en trykken i luften fordi vi ikke har haft regn i langtid...

gør jeg også men nu er det sådan jeg arbejder i en børnehave så det er meget tøj at slæbe med hvis man skal være tør heledagen.... HEHEHE ligner jeg flytter ind.....

Anmeld

18. august 2010

B&J

KatjaRenee skriver:

gør jeg også men nu er det sådan jeg arbejder i en børnehave så det er meget tøj at slæbe med hvis man skal være tør heledagen.... HEHEHE ligner jeg flytter ind.....

åhh jaaa hihihhi i kommer jo ud mange gange griner den havde jeg ikke lige tænkt på hiihihihihi ja når du skal på arbejde en stor taske med 5 sæt griner

Anmeld

18. august 2010

B&J skriver:

åhh jaaa hihihhi i kommer jo ud mange gange griner den havde jeg ikke lige tænkt på hiihihihihi ja når du skal på arbejde en stor taske med 5 sæt griner

Jah er ved at blive rundrygget af alt den ekstra vægt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.