Hvordan beregner jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Ann.

Jeg har tidlig ægløsning, denne gang kom den 6 dage efter endt mens., hvordan beregner jeg så termin ud fra det, hvis jeg er gravid?

Hvis jeg tager en almindelig terminsberegner så siger den at jeg har termin 11-05-10, men det passer jo ikke med min ægløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

FrkT

TrineLærke skriver:

Jeg har tidlig ægløsning, denne gang kom den 6 dage efter endt mens., hvordan beregner jeg så termin ud fra det, hvis jeg er gravid?

Hvis jeg tager en almindelig terminsberegner så siger den at jeg har termin 11-05-10, men det passer jo ikke med min ægløsning?

Har du prøvet beregneren herinde?? Den tager nemlig med i beregningen hvornår din ÆL falder i forhold til din cykluslængde..

Anmeld

18. august 2010

Ann.

FrkT skriver:

Har du prøvet beregneren herinde?? Den tager nemlig med i beregningen hvornår din ÆL falder i forhold til din cykluslængde..

Uh det vidste jeg slet ikke takker

Anmeld

18. august 2010

FrkT

TrineLærke skriver:

Uh det vidste jeg slet ikke takker

Det var så lidt....

Den ligger her: https://www.baby.dk/Information/Terminsberegner.aspx

Du skal indtaste din luthealfase, som er det antal dage der går fra din ÆL til din næste mens 1. dag....

Anmeld

18. august 2010

Valle81

TrineLærke skriver:

Du kan godt bruge den beregner herinde - men når du kommer til lægen regner de ikek ud fra ægløsning - det er de ligeglade med - der regner de fra sidste mens første dag og resten er slut prut ligemget.

Bare info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.