Mega irri!!!... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ved godt at det er ved at løse sig, men svigermor er på besøg for at hjælpe mig med småting, herop til Frigg kommer... Tror I så ikke at for det første har der været MUS i alle kasserne med baby/børnetøj  Så en stor del af det er ødelagt...

For det andet, så er ALT i str. 50/56 VÆK!!!...  Den jeg kan finde 3-4 bodyer af Iduns... Alt andet er PIST forsvundet ÆV PIS lort...

tilgengæld kan jeg finde ALT i str. 68 og frem... mmmm...

Heldigvis får jeg Runa's. ringede lige og klagede min nød til min moster... Også låner jeg lidt af en veninde, så det må løse sig.

Men altså Fedt at finde ud af det, når man er 37+3... Piv...

Men altså - godt at det løser sig... Men jeg har bare sagt nej til tøj fra så mange sider, fordi vi jo havde DET HELE... Men det har vi bare ikke Og jeg kan bare ikke huske at have lånt/givet det væk... Suk.

Nå, men altså - trængte bare lige til at brokke en lille bitte smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

eliasogmor

Zafir skriver:

Jeg ved godt at det er ved at løse sig, men svigermor er på besøg for at hjælpe mig med småting, herop til Frigg kommer... Tror I så ikke at for det første har der været MUS i alle kasserne med baby/børnetøj  Så en stor del af det er ødelagt...

For det andet, så er ALT i str. 50/56 VÆK!!!...  Den jeg kan finde 3-4 bodyer af Iduns... Alt andet er PIST forsvundet ÆV PIS lort...

Heldigvis får jeg Runa's. ringede lige og klagede min nød til min moster... Også låner jeg lidt af en veninde, så det må løse sig.

Men altså - godt at det løser sig... Men jeg har bare sagt nej til tøj fra så mange sider, fordi vi jo havde DET HELE... Men det har vi bare ikke Og jeg kan bare ikke huske at have lånt/givet det væk... Suk.

åhh hvor er det bare sur mås altså..forbandede til mus..ad siger jeg bare..hva laver de egentlig i det tøj..hallo fis hjem til JERES rede.....

Anmeld

18. august 2010

Enayia

Zafir skriver:

Ej hvad er det dog for nogle skod mus!!

Hvad er det du mangler Zafir, har nemlig en sæk med børnetøj liggende

Anmeld

18. august 2010

Daisy

Ej det var da mega surt . Rigtigt trælst når man nu har troet det hele bare var i orden. Du får lige et . Dejligt du så kan få Runas . De små poder vokser så hurtigt ud af sit tøj så du får ikke brug for for meget det første stykke tid. Eller sådan har det været hos os herhjemme. Babyer har jo ikke brug for meget andet end babs og blæer det første stykke tid alligevel, så det går nok

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

Øv hvor irriterende... Hvad venter du? Pige eller dreng?

Har nemlig en masse tøj liggende (dreng) som næste ikke er brugt.

Noget du bestemt på mangler...? Du må få det gratis

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Enayia skriver:

Ej hvad er det dog for nogle skod mus!!

Hvad er det du mangler Zafir, har nemlig en sæk med børnetøj liggende

Det er str 50/56 vi mangler. Men du skal jo også selv snart bruge det

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Miss G skriver:

Øv hvor irriterende... Hvad venter du? Pige eller dreng?

Har nemlig en masse tøj liggende (dreng) som næste ikke er brugt.

Noget du bestemt på mangler...? Du må få det gratis

Vi venter en pige Så jeg søger mest pigetøj. HADER bare når folk siger: Naiii se en sød lille dreng... Og det er en pige

Anmeld

18. august 2010

Enayia

Zafir skriver:

Det er str 50/56 vi mangler. Men du skal jo også selv snart bruge det

Hihi jeg har bare fået så meget jeg aldrig når igennem det, jeg kigger det igennem og tager nogle billeder, så kan du bare sige hvis der er noget af det du kan bruge, mener dog mest det er tøse tøj der er i

Nå ja og du skal selfølgelig ikke give noget for det

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Enayia skriver:

Hihi jeg har bare fået så meget jeg aldrig når igennem det, jeg kigger det igennem og tager nogle billeder, så kan du bare sige hvis der er noget af det du kan bruge, mener dog mest det er tøse tøj der er i

Nå ja og du skal selfølgelig ikke give noget for det

Det er jo også tøsetøj, vi lige står og mangler Så tusind tak, hvis du gider

Så vil jeg gerne betale for porto i hvertfald...

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

Zafir skriver:

Vi venter en pige Så jeg søger mest pigetøj. HADER bare når folk siger: Naiii se en sød lille dreng... Og det er en pige

Hehe... Ja men jeg har da lidt body'er som en pige sagtens kan bruge...  og også lidt tøj... Hvis du er interesseret, kan jeg tage billeder af det så du lige kan se hvad det er... bliver bare først i aften når bettemanden er lagt i seng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.