Æggeløsning - har jeg det nu? minus sym...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2010

NessaXenia

hej de damer

jeg havde mens 1. dag den 13. August, og passer det så med at jeg har Æg Imorgen???

Er hel tør i trussen om man må sige  ja sorry ;-)

Men er det et must at have klæbrig udflåd???

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Maalene

Nina Sophia skriver:

hej de damer

jeg havde mens 1. dag den 13. August, og passer det så med at jeg har Æg Imorgen???

på forhånd tak

Er din mens så næsten lige stoppet?

Det kommer lidt an på din cyklus... Jeg havde 1. mens d. 22. juli, min cyklus er ca. 21 dage og iflg. mine beregninger havde jeg ægløsning omkring den 5. august

Har lige fået min mens igen i dag og ægløsning skulle gerne være omkring 1. september

Håber du kunne bruge det bare lidt

Anmeld

18. august 2010

NessaXenia

jeg er da hel gal på den, jeg fik min mens d. 11, og det stoppede den 15...

Anmeld

18. august 2010

NessaXenia

og så er det 8 dage siden jeg havde første mens da imorgen, så passer det vel med at æggeløsning kommer inden for et par dage ikk?

Anmeld

18. august 2010

oo

Nina Sophia skriver:

jeg er da hel gal på den, jeg fik min mens d. 11, og det stoppede den 15...

så burde du ikke have ÆL nu! den ligger sådan ca midt i din cyklus, altså midt imellem sidste mens 1. dag og næste mens 1. dag. så hvis du har en cyklus på 28 dage fx, så ligger ÆL ca på 14. dagen af din cyklus (tæl fjorten dage frem fra din mens 1. dag).

MEN, ens ÆL kan sådan set ligge når som helst i cyklussen, både tidligt og sent. men hvis du er knastør, så tror jeg ikke du har ÆL

Anmeld

18. august 2010

Ann.

Jeg fik mens. den 4 august og ægløsning den 15 august, så det kan godt svinge lidt. Jeg fik det 6 dage efter min mens. stoppede.

Anmeld

18. august 2010

NessaXenia

arrrg altså... så hedder det vel bare at sexe hver 2. - 3. dag så må vi ramme den?  

det vil sige, at hvis jeg havde første mens dag, den 11. august, + 14 dage frem, så er det omkring d. 25. august at det er æg-tid? ca....

Anmeld

18. august 2010

FrkT

hej de damer

på forhånd tak

Jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, men er alligevel næsten helt sikker på du ikke har ÆL nu. Det er alt for tidligt. Jeg har en kort cyklus på ca. 25 dage, og har ÆL på dag 14. Min cyklus er kortere end gennemsnittet, men alligevel har jeg ÆL på den dag som mange med en "normal" cyklus også har, altså dag 14.... dvs hvis du også har det, og havde første mensdag den 11., så vil jeg tro du har ÆL omkring den 24. - dvs. om 6 dage. Så det er noget tidligt endnu. Og når du heller ikke har ÆL-udflåd (som er meget lig en ordentlig omgang æggehvider), så tror jeg bestemt ikke du har ÆL endnu.

Anmeld

18. august 2010

NessaXenia

så må vi væbne os med tålmodigheeeeeed  

ak hvor går dagene laaaangsomt..

Anmeld

18. august 2010

kkk

Nina Sophia skriver:

hej de damer

på forhånd tak

Prøv at tjek denne her ægløsningberegner ud: http://www.elefantino.dk/aeglosningsberegner

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.