8 uger igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Karo

Tjuhl skriver:

hæhæ, ja, bare det ikke blir præcis den 13. oktober, som terminen er, for der har Carla jo fødselsdag! min mor hepper på den 20-10, for det "ku være sejt" hvis den har fødselsdag den 20/10-2010

jeg tror selv den kommer lidt før tid, men ikke meget. eller...jeg har bare en underlig fornemmelse af, at der ikke helt er 8 uger til det sker....men det kan også sagtens være fordi jeg ikke gider gå over

måske den 10/10-2010 var en mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

anna-jonas

Det er helt rigtigt, det Søren siger...............Du er altså smuk, Trine-mor.

Nu nærmer tiden sig..............og de sidste uger føles enormt lange...........men efter fødslen, tjaaa..........så går livet altså bare hurtigere. Tiden flyver afsted, og børnene bli'r så hurtigt store.

Jeg håber at i får et par hygsomme dage i selskab med frk. Carla og co.

Knus Mette

Anmeld

22. august 2010

mifune

Ååårgh, så spennende, bare vent, det øjeblik hvor du ser gullet dit for første gang er helt ubetalelig!!

Anmeld

23. august 2010

lion

Så nåede vi fulde 32 uger, og det betyder jo som bekendt at der er 8 uger igen før vi når termin. Men kun 5 uger til vi når den periode der er klassificeret som "normal fødsel". Det er lidt vildt!

Sikke som du kan skrive tingene Trine.

Det er altid skønt at læse indlæg fra dig(minus hvis det er et dårligt indhold)

Det lyder til at du er klar til at babyen komer.

Men ja de sidste uger er bare lange og man venter bare. Men som Mette siger, tiden er noget helt andet når den lille først er kommer ud, så flyver den.

Håber den bliver en skøn ferie med Carla og co

Hvor er du bare flot gravid

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Skønt indlæg! Og du STRUTTER af smukhed og velvære med din graviditet.

Jeg FATTER bare ikke, at der allerede er gået 32 uger.
Der er jo maks 2 måneders tid til, at du og Sørmand har jeres lille bebse i armene. Sikke det går hurtigt, når det ses fra sidelinien (det er noget helt andet som ventende, når man er bæreren!!)

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

Hvaaa Trine....du sagde du ikke ville lave flere indlæg....det var ikke længe du holdt  Ej nu skal jeg nok holde op. Det er altid dejligt at høre fra dig og især med sådan et happy happy indlæg! Og Trine: NYD at du ikke må støvsuge!!! Jeg gør det stadig ikke.... He he..... Det er blevet Caspers job herhjemme og det er helt fantastisk! Og mht fødslen så er jeg sikker på du tager det helt cool og ellers har du en tilsyneladende meget rolig mand der nok skal hjælpe dig igennem. Men ja mand kan godt få den der: Åh nej jeg skal jo føde! Ej nej det var ikke planen. Bliv derinde bebs! jeg troede jeg ville gå i panik når jeg fik veer og alle sagde at det ville jeg ikke gøre, men jeg tænkte bare: Øh jo det gør jeg! Men folk fik heldigvis ret. Da jeg fik veer tænkte jeg bare: YES så er det nu. Om ikke særlig længe kommer min dejlige Carla ud og hvor er jeg dog spændt på at se hende. Og igennem hele fødselsforløbet var jeg heller ikke bange. Det var bare arbejde der skulle gennemføres før jeg fik min lille guldklump. Så det skal du nok klare til UG! Knuuuus

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

argh det er jo ikke sjovt at drille dig når jeg så bagefter opdager det er et "gammelt" indlæg.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.