Håber !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Chr-Hei

Igår tirsdag den 17-08-10 er jeg KUN gået to dage over tid .. HAr smidt p-pillerne for nogle mdr siden .. Og har taget et par gravidetstests tidligere ..´´- Negative .. Tog så en her til aften efter have rendt MEGET på toilet de sidste dage , samt føler mig sulten hele tiden , samt underlig i maven udover sulten .. Der var en meget klar streg men også en MEGET utydelig lille en ...

Kan ikke helt finde ud af om jeg skal regne det for en positiv eller en negativ ... Eller om det er for tidligt jeg har testet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Happiness

Hvis du er gået over tid OG der er 2 streger, så er du jo gravid 2 streger er 2 streger, om den så er tydelig eller ej. TILLYKKE!!!

Anmeld

18. august 2010

Chr-Hei

Hvis du er gået over tid OG der er 2 streger, så er du jo gravid 2 streger er 2 streger, om den så er tydelig eller ej. TILLYKKE!!!

Det er også hva jeg håber men man tør jo bare ik sætte høje forventninger hvis ikk det er rigtigt .. Man skal nemlig kigge ret godt efter for at se dem ..

Men håber da lidt på der vil komme nogle lidt tydligere streger om en uges tid så ..

For så vidt jeg har læst er det nemmere se jo længere man er henne ?

Og tak

Anmeld

18. august 2010

LouiseNielsen

Sæt et billede ind her... Så skal pigerne herinde nok hjælpe dig med og kigge efter om den er go nok!

Anmeld

18. august 2010

Chr-Hei

Havde jeg faktisk også overvejet men har smidt den ud da det jo var igår aftes (: Men kan jeg da lige prøve når jeg får taget en ny (:

Anmeld

18. august 2010

Happiness

Ellers prøv at teste om morgenen i stedet. Der er det jo lettere at se Ville ikke selv kunne vente en uge mere

Anmeld

18. august 2010

Chr-Hei

Neej en uge er godt nok langtid når man er i tvivl og håber .. Men det vil jeg da lige prøve så . Mange tak for hjælpen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.