Mad til veninder som spiser MEGET sundt... Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Miss G skriver:

Ja, jeg får en flok veninder hjem til hygge i morgen... Og jeg har lovet at lave mad... Nu forholder det sig bare sådan at de spiser meget sundt. Og nogle af dem er vegetarer. Hvad skal jeg lave?

Jeg spiser selv ALT ... For det meste spiser vi bare noget laks, kylling, salat, grønsager. Men vil bare gerne prøve at lave noget andet.

Nogle forslag

Hvad med at lave noget lækkert sushi!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

L.J.L

Hvad med hjemmelavede falafel med stegte kartofler (i ovnen) og råkost og tzaziki?

opskrift på Falafel: http://www.netdoktor.dk/interactive/opskrifter/view_recipe.php?id=407

Anmeld

18. august 2010

Sofia

I Suveræne salater er der den bedste opskrift på spinat frikadeller, serveret med humus, bønnemos og hjemmebagt brød har du en lækker sund menu. 

Anmeld

18. august 2010

TineA

Risen skriver:

Spinat/lakse lasagne.. mums

Har du en god opskrift på det, som du kunne undvære ?

Anmeld

18. august 2010

Tulle28

Jeg laver tit en salat med linser (Beluga eller Puy), cherrytomater i halve, forårsløg, babyspinat og røde og gule peberfrugter (enten rå eller også får de en tur i ovnen under grillen så skindet kan flås af), smuldret gedeost fra Nikolaj Kirk eller Løgismose og en dressing af olivenolie, citronsaft og finthakket hvidløg. Det smager supergodt som tilbehør til f.eks. kylling, men kan også sagtens spises alene med noget lækkert brød.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.