hvorfor MME til 8mån gammel baby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår stoppede i med MME ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.270 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2010

Anonym trådstarter

ja nu er min lille trold så blevet 8½mån og hun vil bare ikke have MME, hun stoppede selv amningen for godt en mån siden og nu er hun så begyndt at sige nej til MME

jeg har givet det i flaske om aftenen under godnatsangen men det vil hun ikke mere

så har jeg prøvet at putte det i hendes grød, den gik heller ikke

og i kop, nix heller ikke

hvad gør en klog så?

og hvorfor skal hun have det??

hun får frugt og grønt hver dag og igår spiste hun selv en børne vitaminpille

ja hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Anonym trådstarter

ja afstemningen gik lidt i vasken

Anmeld

18. august 2010

Lise

Så skal hun vel bare have jerndråber i stedet..

Jeg ved ikke om hun må få almindelig komælk nu, eller om det er for hårdt for maven. Men ellers skal hun vel have det, for at få noget mælk...?

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Så skal hun vel bare have jerndråber i stedet..

Jeg ved ikke om hun må få almindelig komælk nu, eller om det er for hårdt for maven. Men ellers skal hun vel have det, for at få noget mælk...?

hun får alm ko mælk og har fået det efter anvisning af SP siden 5 mån

Anmeld

18. august 2010

tumle81

Jeg ville tage det helt roligt og så bare give hende alm mælk og jern dråber...

Min dreng bliver stadig ammet og får en natflaske, han er 10 mdr. Han får dog ikke jerndråber selvom han kun får 200 ml mme fordi hans mave simpelthen går i står og så skriger den stakkels dreng hver gang han skal have afføring og det vil jeg ikke være med til... Han får jo rimelig varieret kost...

Min svigerinde kunne heller ikke få mme i sin dreng da han var ca 7-8 mdr og så måtte de jo også bare stoppe og starte med alm mælk...

Herhjemme får de dog tidligst alm mælk ved 1 års alderen pga allerig/astma risiko..

Knus Kathrina

Anmeld

18. august 2010

quity

Anonym skriver:

hun får alm ko mælk og har fået det efter anvisning af SP siden 5 mån

Nåri siger komælk, mener I så rigtig komælk eller mælk på karton (eks sødmælk)

Jeg spørger bare, for som ægte vestjyde fra landet, så er komælk for mig, mælk direkte fra koen.

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

quity skriver:

Jeg spørger bare, for som ægte vestjyde fra landet, så er komælk for mig, mælk direkte fra koen.

det er bare det på karton hvis jeg kunne få fat i det andet her så ville jeg hellere have det men øv bøv

Anmeld

18. august 2010

Louise mortil4

quity skriver:

komælk fra tanken er meget bedre end det på karton da det endnu ikke er forarbejdet og fedt perlerne ikke er slået i stykker, så har du mulighed for at få fat i det så er det klart bedst. Det er også bedst hvis der i forvejen er problemer med at tåle mælk i familien.

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

komælk fra tanken er meget bedre end det på karton da det endnu ikke er forarbejdet og fedt perlerne ikke er slået i stykker, så har du mulighed for at få fat i det så er det klart bedst. Det er også bedst hvis der i forvejen er problemer med at tåle mælk i familien.

ja det ved jeg men ved ikke hvor jeg skulle få fat i frisk mælk

Anmeld

18. august 2010

Louise mortil4

hvor bor du?? er der ikke en landmand i nærheden, du behøver jo ikke nødvendigvis kende ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.