Hvad glæder I jer til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Eliza/lykke

Hej med jer

Jeg sidder lige og tænker - hvordan tiden går og går - og alligevel står man stille, fordi man seriøst lever i nuet med en baby.

Det er så sjovt, når nogle spørg, hvad man plejer at gøre, når man f.eks. lægger baby i seng... så siger man "vi plejer at ....."... MEN, det er jo ikke noget, som man har gjort i årevis, det er noget, man har gjort i 14 dage måske... hi hi hi. Det er så sjovt, som man lever nu og her.

Anyway - har I noget, som I glæder jer til?

Vi skal have barnedåb den 12. september for Elizabeth. Og jeg glæder mig rigtig meget.

Så starter hun på grød om 2 ugers tid, som jeg også glæder mig rigtig meget til, spændende.

MEN,,, så begynder hun også i vuggestue mandag den 13. september... uhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

B&J

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Jeg sidder lige og tænker - hvordan tiden går og går - og alligevel står man stille, fordi man seriøst lever i nuet med en baby.

Det er så sjovt, når nogle spørg, hvad man plejer at gøre, når man f.eks. lægger baby i seng... så siger man "vi plejer at ....."... MEN, det er jo ikke noget, som man har gjort i årevis, det er noget, man har gjort i 14 dage måske... hi hi hi. Det er så sjovt, som man lever nu og her.

Anyway - har I noget, som I glæder jer til?

Vi skal have barnedåb den 12. september for Elizabeth. Og jeg glæder mig rigtig meget.

Så starter hun på grød om 2 ugers tid, som jeg også glæder mig rigtig meget til, spændende.

MEN,,, så begynder hun også i vuggestue mandag den 13. september... uhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

barnedåb her den 22 bliver vild spænde og glæder mig rigtigt meget...

og i næste månede en mandag skal jeg ned til foderland og snakke om jeg kan komme tilbage som medarbejder når min dreng skal i dagpleje for de vil gerne vi skal lige overtale chefen

Anmeld

18. august 2010

Eliza/lykke

B&J skriver:

barnedåb her den 22 bliver vild spænde og glæder mig rigtigt meget...

og i næste månede en mandag skal jeg ned til foderland og snakke om jeg kan komme tilbage som medarbejder når min dreng skal i dagpleje for de vil gerne vi skal lige overtale chefen

ihh....... skal I også have barnedåb nu her. Skønt. Hvor gammel er han? 4 mrd?

Jeg glæder mig rigtig meget til vores dag, selvom dagen efter er første dag i VS for Elizabeth...

Anmeld

18. august 2010

tumle81

Jeg glæder mig til min søn vågner så jeg kan hente ham fra vs igen ;-)

Glæder mig også til efterårsferien, der skal jeg have 4 dage sammen med mine dejlige børn :-)

Knus Kathrina

Anmeld

18. august 2010

B&J

Eliza/lykke skriver:

ihh....... skal I også have barnedåb nu her. Skønt. Hvor gammel er han? 4 mrd?

Jeg glæder mig rigtig meget til vores dag, selvom dagen efter er første dag i VS for Elizabeth...

han er nu 5 mdr lidt sent men vi havde ikke lige penge før nu  men glæder mig og alle i min familie glæder sig og glæder mig til min onkel skal se ham igen han var helt vildt.. han begyndt med han ville købe barnevog så grinte lidt og sagde ej den har vi haft læge han er nu såååå sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.