slet ingen der mangler en lille hvalp - ellers....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Frøken Sørensen

LouiseNielsen skriver:

Ved du om der findes billeder af de rigtige hvalpe??

Desværre ikke...

Men hvis der er nogle som er interesseret, er det da bare at kontakte dyrlægen! De skal da ikke aflives... Er sikker på der sidder mange derude som gerne vil tage sig af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

LouiseNielsen

Miss G skriver:

Desværre ikke...

Men hvis der er nogle som er interesseret, er det da bare at kontakte dyrlægen! De skal da ikke aflives... Er sikker på der sidder mange derude som gerne vil tage sig af dem

Mine forældre vil rigtig gerne have en hund.... Men kommer jo fuldstændig an på racen? For de vil have en lille hund....

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

Ja det er jo også helt forståeligt... Men prøv at at se om du kan få kontakt med dyrlægen

Anmeld

18. august 2010

slettet_7530

Det er et fotot taget af Frederiksværk dyrehospital så man må formode at det er de rigtige hvalpe, uden at være hundekender synes jeg at med et halvt øje at kunne se at der er nogle af de racer iblandet der er forbudt, ellers ville de nok heller ikke være blevet efterladt i en garage.

Anmeld

18. august 2010

Pia.

albertesmor skriver:

Det er et fotot taget af Frederiksværk dyrehospital så man må formode at det er de rigtige hvalpe, uden at være hundekender synes jeg at med et halvt øje at kunne se at der er nogle af de racer iblandet der er forbudt, ellers ville de nok heller ikke være blevet efterladt i en garage.

Ja det kan godt være.. håber dog de finder nye gode hjem...

Anmeld

18. august 2010

slettet_7530

Pia. skriver:

Ja det kan godt være.. håber dog de finder nye gode hjem...

Ja man har da lov at håbe at der ikke er de forbudte racer imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.