Sær drøm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er lykkelig gift skal lige siges! Men i nat drømte jeg om en x kæreste som for nogle år siden var det helt vilde! Vi skiltes på en rigtig dårlig måde og jeg har lige siden været sur og sikker på at jeg var gået fra kærlighed til had! Men i nat. Der var der kun ham og mig. I det øjeblik Jeg aede hans kind -så var alt glemt og tilgivet og jeg var parat til at forlade min mand pga ham! Kærligheden mellem os virkede så stærk og sand at jeg ville følge ham til verdens ende! Så vågnede jeg. Manden sagde godmorgen skat og kyssede mig-det værste var jeg ville ønske jeg stadig var i drømmeland! 

Sidder og kigger på min x kærestes profil på facebook. Har lyst til at skrive at jeg stadig elsker ham men det er bare upassene! Jeg håber de her tanker forsvinder for jeg elsker min mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er ens hjerne der spiller et puds Jeg har med mellemrum 'utro' drømme, selvom jeg er vild med min mand. Den værste var, da jeg drømte at jeg havde et HEDT forhold til MICKEY FREDDIE PETERSEN!!!!!!!!!!

Så fordi du ikke er forelsket i din ex, så betyder det ikke at du ikke kan være vild med ham i drømmen, men det er ikke HAM. Det er bare nogen billeder på noget andet. Det er sikkert nogen egenskaber, han besidder, som du måske er i underskud af?

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er i underskud! Det ved jeg! Minder dagligt min mand om at jeg mangler noget. Ikke sex men noget andet. Det gav min x kæreste hele tiden. Jeg savner det. Jeg savner at ligge og putte med ham,være sammen med ham-hvertfald lige nu

Anmeld

18. august 2010

XXSS

Bare rolig det går over! Jeg havde også sådan et kærligheds- hadsforhold til min ex - og kan da stadig få sådan et flashback engang i mellem, hvor jeg tænker på ham.. Men men - jeg ved også bare, at han ikke er det bedste for mig, og at det bedste for mig er lige her sammen med min mand - så den roulade skal jeg ikke igennem en gang til! Når jeg har haft de "perioder", hvor han har fløjet igennem systemet så er der lige gået et par dage, hvor han lige så stille og rolig forsvinder fra tankerne igen.

Og efter at vi ikke er venner på facebook længere, så kan jeg ikke mindes ham via billeder osv - og det har altså hjulpet mig med at droppe kontakten helt - bare et godt råd..

Snak med din mand, hvis du mangler noget i jeres forhold - ellers bliver det ikke bedre.. Pøj pøj - håber dit tankespil ændre sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.