Først positiv test, så negativ og nu mens :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Maalene

ØV - nu var jeg jo lige sikker på, at jeg skulle være mor..,

Havde en positiv test mandag, en negativ test tirsdag og her til morgen er min mens så kommet...

Øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

AnneP

Øv hvor er det... ja kan vist ikke sætte ord på uden at skulle bande, men det er bare så .

Så du får lige et stort

Vær lidt ekstra god ved dig selv i disse dage, håber I/du kommer op på hesten igen, Du skal helt sikkert nok blive mor!

Anmeld

18. august 2010

Shibby

Jeg er ked af det på begges vores vejne! Jeg prøvede det samme for 4 dage siden Gid man aldrig havde set de streger!!!

Anmeld

18. august 2010

Maalene

AnneP skriver:

Øv hvor er det... ja kan vist ikke sætte ord på uden at skulle bande, men det er bare så .

Så du får lige et stort

Vær lidt ekstra god ved dig selv i disse dage, håber I/du kommer op på hesten igen, Du skal helt sikkert nok blive mor!

Tusind taak

Ja, vi skal jo kun lige til at gå igang nu her, men bare så hårdt når man står med en positiv test og så den ikke er der alligevel

Må bare krydse fingre for den er der næste gang så

Anmeld

18. august 2010

Maalene

Shibby skriver:

Jeg er ked af det på begges vores vejne! Jeg prøvede det samme for 4 dage siden Gid man aldrig havde set de streger!!!

Er ked af at høre du står i samme situation

Ja, man bliver jo EKSTREMT lykkelig over de to streger, og ti gange mere ulykkelig over den så ikke er der alligevel

Synes jeg kan huske, at I heller ikke har prøvet så længe, så krydser alt hvad der krydses kan for, at vi begge står med en positiv test i hånden om en lille måneds tid

Anmeld

18. august 2010

Maalene

Shibby skriver:

Er ked af at høre du står i samme situation

Ja, man bliver jo EKSTREMT lykkelig over de to streger, og ti gange mere ulykkelig over den så ikke er der alligevel

Synes jeg kan huske, at I heller ikke har prøvet så længe, så krydser alt hvad der krydses kan for, at vi begge står med en positiv test i hånden om en lille måneds tid

Anmeld

18. august 2010

Shibby

Xer fingre..vil gøre hvad jeg kan for at vente to uger efter forventet mens med en test. Gik helt i sort da jeg så rødt..ehh..ja  De streger gav mig falsk håb,og dagen efter var den negativ..dagen efter dagen med den negative tets begyndte jeg at bløde-med klumper

Håber du slipper for den del af det. Ikk fedt!

Anmeld

18. august 2010

Maalene

Shibby skriver:

Xer fingre..vil gøre hvad jeg kan for at vente to uger efter forventet mens med en test. Gik helt i sort da jeg så rødt..ehh..ja  De streger gav mig falsk håb,og dagen efter var den negativ..dagen efter dagen med den negative tets begyndte jeg at bløde-med klumper

Håber du slipper for den del af det. Ikk fedt!

Ja, det er nøjagtig det samme så (bortset fra klumperne indtil nu ihvertfald)...

Ja, skal bare heller ikke teste for tidligt næste gang - vil ikke udsættes for det samme igen... Forstår bare ikke, hvordan den kunne være positiv, når den ikke var det alligevel

Vi skal nok få den på et tidspunkt - forhåbentlig inden længe

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Hov glem mit tidliger indlæg jeg læste ikke lige ordentligt at du havde fået mens. 

Det beklager jeg meget og  for den snart er der. 

Anmeld

18. august 2010

Maalene

Diana... skriver:

Hov glem mit tidliger indlæg jeg læste ikke lige ordentligt at du havde fået mens. 

Det beklager jeg meget og  for den snart er der. 

Det er bare helt i orden

Tusind tak - vi havde lige besluttet at NU ville vi være forældre, og så stod jeg med en positiv test i hånden inden vi faktisk var gået igang med at forsøge (vi havde haft en enkelt smutter) - så kunne heller ikke forstå, hvis vi skulle være SÅ heldige...

Men skal jo ikke klage, mange har jo prøvet i RIIIIGTIG lang tid, men derfor var det nu lidt sørgerligt, når man nu havde haft en positiv test...

Men vi må jo bare op på hesten igen og krydse fingre for at alle os kvinder, som gerne vil være gravide snart kan få de 2 magiske streger - som gælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.